בחזרה לבית הספר ולגן נתניה עיר חינוך

נתניה פותחת שנת הלימודים התשע”ט עם ילקוטים חדשים

עיריית נתניה, חילקה לתלמידי העיר, ילקוטים וציוד חדש לקראת פתיחת שנת הלימודים התשע"ט, מטעם מינהל הרווחה בעיריית נתניה בשיתוף קרן נתניה ובחסות חברת סוזוקי ◄מנכל חברת סוזוקי, עודד את הילדים ללמידה מוצלחת שתובילם להצלחה בחיים, המשתתפים הודו לראש העיר נתניה הגב' מרים פיירברג על עידוד הילדים לקראת פתיחת השנה החדשה.
0
0
חלוקת ילקוטים וציוד חדש לתלמידי נתניה
חלוקת ילקוטים וציוד חדש לתלמידי נתניה

דואגים לילדי נתניה; מינהל הרווחה של עיריית נתניה בשיתוף ‘קרן נתניה’ ובחסות חברת סוזוקי, קיימו לילדי נתניה אירוע מרגש במיוחד לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה התשע”ט.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’נתניה סיטי | אתר החדשות המקומיות של נתניה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כ-700 הורים וילדים, נהנו מצפייה בסרט “מפלצת של מלון” ב’סינמה סיטי‘ וקיבלו ילקוטים איכותיים מלאים בכל טוב וציוד לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה והבאה עלינו לטובה.

“מרגש היה לראות בסוף היום את ההורים ילדיהם שעצרו לרגע לחוויה משותפת ומהנה עם ילקוטים על גבם של הילדים” – ציינו ראש מינהל הרווחה הגב’ רותי גור ויושב ראש קרן נתניה, מר שמוליק צבע.

על פי קרן נתניה, מתברר, כי משפחות רבות מהילדים האלה, יכולות רק לשלוח את תקוותיהן וברכותיהן, משום שהן אינן יכולות להרשות לעצמן לספק אספקה ​​בסיסית של בית הספר.

  בעיר נתניה למעלה מ -10,000 מהם מוכרים על ידי מחלקת הרווחה כילדים נזקקים…

תארו לעצמכם את הבושה של ילד שמגיע ביום הראשון של בית הספר ללא שקית, כלי כתיבה או מחברות. איך נוכל לצפות שהילד הזה יצליח? מקשים בקרן נתניה, ומבקשים מן הציבור הרחב לתרום באמצעות ודרך אתר האינטרנט של קרן נתניה ב-תרומות.

יותר מ –48,000 ילדים מתגוררים בעיר נתניה ולמעלה מ –10,000 מהם מוכרים על ידי מחלקת הרווחה כילדים נזקקים. עולי יהדות אתיופיה ויוצאי יהדות ברית המועצות לשעבר, מהווים כשליש מקבוצה זו.

מדי שנה לפני תחילת הלימודים, קרן נתניה, מספקת אספקה ​​לבית הספר לילדים נזקקים. בעזרתכם גולשים מנתניה ורחבי המדינה, יותר ילדים, יכנסו אל בית הספר בשנה הקרובה והבאה, מצוידים בהצלחה.

מנכל חברת סוזוקי, עודד את הילדים ללמידה מוצלחת שתובילם להצלחה בחיים, המשתתפים הודו לראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג על עידוד הילדים לקראת פתיחת השנה החדשה.

בנוסף לאירוע זה, חולקו במינהל הרווחה כ-450 ילקוטים לתלמידים נוספים, כך ש‘ילדי נתניה’ יתחילו שנת לימודים מוצלחת.

 

0
0



אודות הכותב

כתב נתניה סיטי

כתב נתניה סיטי, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר נתניה סיטי (netanyacityriviera@gmail.com).

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן