חדשות בארץ

נתניה, תקיים מפגן הזדהות עם העו”סים. חדרה, תשלם לעובדים על ימי השביתה

0
0

העו”סים, שבים היום (ב’) למו”מ עם האוצר ◄ עיריית נתניה, תקיים, הבוקר, מפגן הזדהות עם מאבקם של העובדים הסוציאליים השובתים ◄ ראש עיריית חדרה, הביע תמיכה מוחלטת במאבקם של העובדים הסוציאליים.
נתניה, תקיים מפגן הזדהות עם העו
נתניה, תקיים מפגן הזדהות עם העו”סים. חדרה, תשלם לעובדים על ימי השביתה

עובדי עיריית נתניה, בראשות ראש העיר, הגב’ מרים פיירברג-איכר בשיתוף יו”ר וועד עובדי העירייה, מנחם מזרחי, יצטרפו הבוקר (יום שני, 14.3.11), החל מן השעה 09:30, במפגן הזדהות עם מאבקם של כ-10,000 עובדים סוציאליים מכל הארץ, המועסקים במגזר הציבורי, השובתים, במלאת שבוע, לשביתת העו”סים ברחבי הארץ. בצהריים, יתחדש המו”מ לסיום השביתה בין נציגי האוצר, והעובדים הסוציאליים עם שובו של יו”ר ההסתדרות, עופר עיני, מחו”ל.

יצוין, כי ראש העיר נתניה, הגב’ מרים פיירברג-אכר, במקצועה עובדת סוציאלית אשר שימשה בעבר כראש מינהל חינוך, בריאות ורווחה, תומכת במאבקם הצודק של העובדים הלויאליים, הביעה עמדתה זו בכלי תקשורת רבים ואף הציעה את עצמה כמתווכת בין העובדים הסוציאליים לשר האוצר.

גם עשרות העובדים הסוציאליים של עיריית חדרה, לוקחים חלק בשביתה, ואתמול, כאמור, אף יצאו להפגנה רבת משתתפים בקריאה לאוצר להיענות לדרישות.

אתמול, חסמו העו”סים והמפגינים, צמתים מרכזיים ברחבי הארץ, וקראו לתמוך במאבק העובדים הסוציאליים ולשיפור תנאי העסקתם. ב”כיכר המשטרה” בעיר חדרה, על “כביש 4”, הפגינו כ-100 עובדים רעשניים עם משרוקיות.

המפגינים, נשאו שלטים בנוסח; “עם עבודת קודש לא גומרים את החודש”, “עובד סוציאלי = מקרה סוציאלי”, “עו”סים שינוי – רוצים להתפרנס בכבוד”.

ראש העיר נתניה: תומכת במאבקם הצודק של העובדים הסוציאליים

בהפגנה השתתפו ראש העיר מר חיים אביטן, מנכ”ל העירייה; איקי צור, מנהלת אגף הרווחה; זיוה גבאי, עובדי האגף והעירייה, שהגיעו להביע הזדהות עם חבריהם, עובדים סוציאליים מיישובים אחרים, ורבים מתושבי חדרה שהצטרפו למחאה והביעו תמיכה במאבקם של העובדים הסוציאליים.

ראש העיר, דאג מבעוד מועד להנפת שלט שהכריז, כי; “עובדי עיריית חדרה, מזדהים ותומכים במאבק הצודק של העובדים הסוציאליים, רשת הביטחון החברתי של מדינת ישראל.

הערכה מיוחדת של ראש העיר והתושבים לסגל אגף הרווחה בעיר”. על השלט חתומים ראש העיר, מנכ”ל העירייה, וכן, יו”ר ועד העובדים מר ניר בן-חיים בשם ועד עובדי העירייה.

◄ ראש העיר חדרה, הצטרף להפגנה שקיימו העובדים הסוציאליים בעירו

ראש עיריית חדרה מר אביטן, תומך במאבק העובדים הסוציאליים ואמר, כי; “מדובר באחת השביתות המוצדקות ביותר במשק הישראלי. השבוע, הודיע אביטן, כי משכורותיהם של העובדים הסוציאליים באגף הרווחה של עיריית חדרה, ישולמו במלואן, גם עבור ימי השביתה”.

לדברי ראש העיר חדרה; “העובדים הסוציאליים עובדים במסירות ובהקרבה ומעניקים שירותי רווחה לשכבות נזקקות. העובדים הסוציאליים מתמודדים מדי יום עם האוכלוסיות החלשות ביותר ומטפלים בכל יום במאות מקרים אנושיים קורעי לב. הם נאלצים לקבל החלטות המשפיעות על עתידם של גברים נשים וטף, ילדים שיש להוציאם מחזקת הוריהם, הרחקת נשים מוכות מבעלים אלימים, הפניה לוועדות פסיכיאטריות, שיקום ילדים וקשישים סיעודיים ועוד החלטות מכריעות נוספות.

המראות הקשים והמקרים המתסכלים מחלחלים להם עמוק לנשמה, כך שהם נושאים עימם את עבודתם, במחשבותיהם בנשמתם ובלבם, 24 שעות ביממה.

המאמצים הנדרשים מהעובדים הסוציאליים, העומס הנפשי המוטל עליהם, דיני הנפשות שעליהם להכריע, כל זאת ועוד, מחייבים הערכה ותגמול הולם לעשייתם. לא יכול להיות שהמדינה תצפה מעובדים סוציאליים לטפל בשכבות החלשות, ומצד שני תשלם להם משכורת נמוכה שהופכת אותם לחלק מאותן שכבות”.

מנהלת אגף הרווחה הגב’ זיוה גבאי, אמרה, כי; “מאבקם של העובדים הסוציאליים מאוד נכון ומאוד צודק. 17 שנה לא נלחמו העובדים הסוציאליים על שכרם והגיע הזמן שיקבלו את השכר שמגיע להם, שיהיה גבוה משכר המטופלים שלהם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן