דת | יהדות

תנועת ’ארץ ישראל שלנו’, מפיצה 100,000 עלונים בבתי הכנסת, נגד האלוף יואב גלנט

0
0

יו”ר התנועה, הרב שלום דב וולפא, קובע במכתבו שיופץ היום, כי; גלנט, קיבל את עונשו משמיים ועליו לבקש סליחה מיהודי גוש קטיף ◄ “גלנט, מצטרף לרשימת “המכובדים” אריק שרון, עומרי שרון, אהוד אולמרט, משה קצב, אורי בר-לב , אברהם הירשזון, צחי הנגבי, גדעון עזרא, דן חלוץ, משה קראדי, ועוד, שבאו על עונשם לאחר ההתנתקות”
תנועת ’ארץ ישראל שלנו’, מפיצה 100,000 עלונים בבתי הכנסת, נגד האלוף יואב גלנט
שלום דב וולפא, תנועת ארץ ישראל שלנו” ]תנועת ’ארץ ישראל שלנו’, מפיצה 100,000 עלונים בבתי הכנסת, נגד האלוף יואב גלנט

תנועת ’ארץ ישראל שלנו’, אומרת בעקבות דו”ח מבקר המדינה, כי שוב הוכח, שמבצעי ומתכנני ה”התנתקות”, הינם מושחתים שלא ראויים להנהגה, ובאים על עונשם על מה שעוללו לעם ישראל ולמתיישבים. התנועה, קוראת לאלוף יואב גלנט, להכריז על התפטרותו המיידית מתפקיד הרמטכ”ל המיועד.

שי גפן, מנכ”ל תנועת ’ארץ ישראל שלנו’, אומר, כי; “חשיפת דו”ח מבקר המדינה נגד האלוף יואב גלנט, הייתה בה סמליות, כי נקבעה ביום מיוחד, הוא ’כ”ב בשבט’, בו מציינים במערכת החינוך בישראל את ’יום גוש קטיף’.

גפן, הוסיף, ותקף; “האיש שנישל אלפי יהודים וחקלאים מאדמותיהם ופגע בביטחון ישראל, קיבל מידה כנגד מידה כשנחשף, כי הוא עצמו פלש לקרקעות לא לו, ושיקר לכולם”.

שי גפן

“גלנט, מצטרף היום לרשימת “המכובדים”; אריק שרון, עומרי, אולמרט, קצב, בר לב, הירשזון, הנגבי, גדעון עזרא, דן חלוץ, משה קראדי, ועוד, שבאו על עונשם לאחר ההתנתקות” – נאמר בהודעת תנועת ’ארץ ישראל שלנו’.

התנועה, מפיצה השבת 100 אלף עלוני ’ארץ ישראל שלנו’ בכל בתי הכנסת, ובו מכתב נוקב לאלוף יואב גלנט מיו”ר התנועה, כב’ הרב שלום דב וולפא, בו הוא קובע, כי; “גלנט, קיבל את עונשו משמיים, ועתה עליו לבקש סליחה מיהודי גוש קטיף”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן