כדורגל

אריק איזיקוביץ’, הבעלים של בית”ר טוברוק-נתניה, גאון בשיווק; כדורגלנים בארץ ולאירופה

0
0

הבעלים של בית”ר טוברוק, מר אריק איזיקוביץ’, הוכיח בפעם המי יודע כמה, כי הכותרת הזו, מתאימה לו בדיוק; ב-3 השנים האחרונות הוא שיווק לאירופה שלושה “מלכי שערים” מבית היוצר של המועדון, וזה עוד לפני שמדברים על כל השחקנים שהמועדון שיווק לטובת ליגת העל של ישראל ולאירופה.
אריק איזיקוביץ’, הבעלים של בית
אריק איזיקוביץ’, הבעלים של בית”ר טוברוק-נתניה, גאון בשיווק; כדורגלנים בארץ ולאירופה

הבעלים של בית”ר טוברוק-נתניה, אריק איזיקוביץ’, הוכיח בפעם המי יודע כמה, כי הכינוי שהתואר “גאון בשיווק”, שהוצמד לו בשנים האחרונות על ידי אנשי המקצוע בכדורגל הישראלי, תואם אותו להפליא. ביום רביעי שעבר, חתם דודו ביטון, מלך השערים הנוכחי של ליגת העל, על חוזה לשנתיים וחצי בקבוצת שרלרואה מן הליגה הבלגית הראשונה.

הקבוצה הבלגית, תשלם לקופת בית”ר טוברוק סכום “צנוע” של חצי מיליון יורו, בעוד שמועדון הפועל פתח תקווה, בשורותיה הבקיע העונה ביטון, בצרורות, תקבל 5% (חמישה אחוזים) בלבד מהעסקה. גאון, בשיווק כבר אמרנו?

ביטון, עצמו חתם על חוזה שמבטיח לו מענק הישארות בליגה הבלגית בסך 25 אלף יורו, ומענק חתימה של 30 אלף יורו. בחוזה גם מענק שערים, במסגרתו, יקבל מענק במידה ויבקיע מספר מסוים של שערים עד סיום העונה. חוזהו הכולל של ביטון, מוערך בכ-200 אלף יורו לעונה.

ביטון, רק בן 22, כבש העונה 12 שערים במדי הפועל פתח תקוה. הוא הפך לכדורגלן השני מבית”ר טוברוק – נתניה, תוך שנה שעוזב בקול תרועה רמה את ליגת העל הישראלית לטובת הליגה הבלגית, אחרי שחברו הטוב שלומי ארבייטמן עשה זאת בתחילת העונה, כאשר עבר ממועדון מכבי חיפה לקבוצת גנט הבלגית, שם כבר הספיק להבקיע.

“כל שחקן חולם להגיע לאירופה”, אמר השבוע, הכדורגלן ביטון; “אני שמח מאוד שזה קרה לי, ובאמת שאני מקווה ומאמין שאצליח לעזור לקבוצת שרלרואה להישאר בליגה”. סיכם דודו ביטון, מלך השערים.

אני מודה לקבוצת הפועל פתח תקוה, על התקופה היפה שלי בקבוצה ומבטיח לעקוב אחריה מקרוב. אני גם מוקיר תודה ל’בית”ר טוברוק’. לא אשכח לעולם את תחילת דרכי במועדון הנפלא הזה ואת העזרה שמר אריק איזיקוביץ’, נתן ונותן לי במשך כל השנים”.

◄ סוד הקסם של מועדון הכדורגל בית”ר טוברוק

מאז הוקם מועדון הכדורגל בית”ר טוברוק בעיר נתניה, לפני כ-18 שנים, רבים מנסים לעמוד על סוד הקסם של המועדון, שהצליח לשווק לחו”ל, יותר כדורגלנים מכל מועדון אחר בארץ, בטח ובטח כאשר מדובר במועדון המתרכז בגידול שחקנים במחלקת נוער איכותית ללא קבוצת בוגרים בליגות הבכירות.

רבים, העריכו בשנים האחרונות, כי אחד ממרכיבי “נוסחת הפלאים” של טוברוק נתניה – וסביר להניח, כי מדובר במרכיב העיקרי – הוא הגאוניות של איזיקוביץ’ בשיווק.

הבעלים של המועדון, מוכיח פעם אחר פעם, כי גידול שחקנים כישרוניים הוא רק אחד האלמנטים. אלמנט השיווק, כך אומרים מומחי הכדורגל, הוא סוד הקסם של טוברוק. מר איזיקוביץ’, כך מתברר, הוא גאון בשיווק. שיווק של כדורגלנים.

במועדון הכדורגל של הפועל פתח תקווה, מכבי חיפה, ואין ספור מועדונים אחרים בארץ, כבר יודעים את זה. שלושת “מלכי השערים” ששיווק אריק איזיקוביץ’ לקבוצות בארץ ואחר כך גם לליגות ביבשת אירופה – שמעון אבוחצירה, שלומי ארבייטמן, והכדורגלן דודו ביטון – מהווים כיום רק חלק מן ההוכחות לחממה המוצלחת והפוריה אשר ממנה צמחו הכוכבים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן