הריון | לידה | תינוקות

משרד הבריאות, הנחה בתיה”ח להפסיק השימוש בבקבוקים המכילים ביספנול A

0
0

משרד הבריאות, ממליץ, עפ”י עקרון הזהירות המונעת, לא להשתמש בבקבוקי תינוקות העשויים מפוליקרבנט, המכילים את הכימיקל ביספנול A Bisphenol) A) ◄ מחקריםה, העלו חששות לגבי השפעות של ביספנול A, בריכוזים נמוכים על המוח, ההתנהגות והמערכת ההורמונאלית, במיוחד בקרב העובר המתפתח, תינוקות וילדים קטנים.
משרד הבריאות, הנחה בתיה
משרד הבריאות, הנחה בתיה”ח להפסיק השימוש בבקבוקים המכילים ביספנול A

משרד הבריאות, הנחה את בתי החולים להפסיק את השימוש בבקבוקים המכילים ביספנול A Bisphenol) A) לתינוקות ויילודים מאושפזים.

תינוקות הניזונים מבקבוקים העשויים מ’פוליקרבונט’, עלולים להיחשף לריכוזים נמוכים של החומר ביספנול איי (BPA, Bisphenol A) שהינו חומר כימי אשר בשימוש בתעשיית הפלסטיקה.

מחקרים חדשים בחיות מעבדה, העלו חששות לגבי השפעות של ביספנול A, בריכוזים נמוכים על המוח, ההתנהגות והמערכת ההורמונאלית, במיוחד בקרב העובר המתפתח, תינוקות וילדים קטנים.

על אף העובדה, כי הערכות סיכונים שנעשו בארצות הברית ואירופה, מראים, כי רמות החשיפה בתינוקות, אינה עלולה לגרום להשפעות שליליות.

משרד הבריאות, ממליץ, על פי עקרון הזהירות המונעת, לא להשתמש בבקבוקי תינוקות העשויים מפוליקרבנט, המכילים את הכימיקל ביספנול A, וזאת כדי למזער את חשיפה של תינוקות לביספנול A ככל האפשר.

יש להפסיק את השימוש בבקבוקים המכילים ביספנול A להזנת תינוקות ויילודים המאושפזים בבתי החולים, ולהיערך לשימוש בבקבוקים חלופיים שאינם מכילים ביספנול A עד ליום 1.7.2011.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן