ימים טעימים

יקב הרי גליל, החוגג עשור להיווסדו, מזמין הציבור למפגש מרתק עם יינני היקב

0
0

“בוא נדבר על יין”, הינו יוזמה מעניינת של “יקב הרי גליל”, בו סיור חוויתי מודרך, על תהליך הפקת היין, ביקור באולם מיכלי הנירוסטה, ואולם חביות עץ האלון, בו מתיישנים היינות ו-טעימות יין מקצועיות עם אחד מיינני יקב הרי גליל; מיכה ועדיה, ועמיתו בועז מזרחי אדם
יקב הרי גליל, החוגג עשור להיווסדו, מזמין הציבור למפגש מרתק עם יינני היקב
יקב הרי גליל, החוגג עשור להיווסדו, מזמין הציבור למפגש מרתק עם יינני היקב

יקב הרי גליל (The Galil Mountain Winery), בקיבוץ יראון, החוגג עשור להיווסדו, מזמין את ציבור אוהבי היין למפגש בלתי אמצעי עם האנשים שעושים את היין ולטעימות עם יינני היקב.

ששת כרמי יקב הרי גליל, משתרעים על פני הרי הגליל העליון המזרחי, בגובה של עד 700 מטר מעל פני הים. הכרמים מטופחים על אדמת הגליל הפורייה בידי כורמים מקצועיים. כרמי היין, שהינם בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים, יוצרים פסיפס מגוון ואיכותי, המאפשר ליקב, ליצור ’יינות’ בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של כרמים ו’זני ענבים’.

“יקב הרי גליל”, מייצר כמיליון בקבוקי יין בשנה, יינות המביאים לידי ביטוי את אזור הגידול הגלילי. היקב, מייצר 13 יינות, מהם 10 יינות זניים, חלקם צעירים וחלקם מתיישנים בחבית. 3 יינות הדגל, הם; “יראון”, “מירון” ו”אביבים”, הנם יינות בלנד, מורכבים ועשירים.

הסיור החוויתי המודרך, מתקיים במבנה אדריכלי ייחודי במסלול תהליך הפקת היין, ביקור באולם מיכלי הנירוסטה’ ואולם חביות עץ האלון, בו מתיישנים היינות.

בסיום הסיור, יתקיימו טעימות יין מקצועיות עם אחד מיינני היקב; מיכה ועדיה, ועמיתו בועז מזרחי אדם.

כל יינות יקב הרי גליל, הינם ’כשרים למהדרין’ מן המהדרין לכל ימות השנה, בהשגחת הרב ד. אוירבך רב ואב”ד לעיה”ק טבריה והרב ישי סמואל, ר’ מח’ הכשרות רמה”ג.

מחיר הסיור; 18 ₪, למבקר. 50 המבקרים הראשונים, יקבלו בקבוק יין מתנה. הסיורים, יימשכו עד אמצע, ינואר 2011. הרשמה לסיור דרך אתר יקב הרי גליל או דרך הפייסבוק. יקב הרי גליל, טלפון; 04-6868740.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן