כדורגל

ניצב בדימוס דן רונן, מונה להנהלת איגוד השופטים בכדורגל

0
0

דן רונן, יו”ר קב’ ח.א.ש. ביטחון; “אני מאמין שהניסיון שאני בא איתו מהטיפול המערכתי יתרום גם לאיגוד השופטים”. ציין רונן והוסיף, כי; “יש להמשיך ולטפח את שופטי הכדורגל בישראל ולהתוות קריטריונים למסלול שיפוט מקצועי ובד בבד להוכיח ולהתמודד על תפקידי שיפוט בינלאומיים”.
ניצב בדימוס דן רונן, מונה להנהלת איגוד השופטים בכדורגל
ניצב בדימוס דן רונן, מונה להנהלת איגוד השופטים בכדורגל

ניצב בדימוס דן רונן, יו”ר קב’ ח.א.ש. ביטחון, שהיה מפקד המחוז הצפוני במשטרת ישראל, ומכהן כיום כיו”ר קבוצת “ח.א.ש. ביטחון”, ועימו עוזי יצחקי, סמנכ”ל בכיר במשרד התחבורה, מונו להנהלת איגוד השופטים, ביום רביעי, שעבר, בו בעת הוארכה גם הקדנציה של יו”ר איגוד השופטים, מר בן ציון סלמן, לשלוש שנים נוספות.

כמו כן, הוארכה כהונתם של עו”ד הדס פורר, רו”ח אילן ברהום, מר טלאל דראושה ומר עמית קליין. כ’נשיא איגוד השופטים’, ימשיך לשמש השופט הוותיק לשעבר נפתלי איתן.

דן רונן; “הצטרפותי לצוות ההנהלה משמעותית לאיגוד, שכן אני מגיע עם ערך מוסף בטיפול מערכתי, ביניהם, מיניתי צוות בכיר בראשותו של בני קניאק בתפקידי כראש אג”מ (2001-3). מינוי הצוות, נועד לספק מענה לטיפול כולל בסוגיית הספורט בישראל. הצוות למד באנגליה את השיטות, שימוש בטכנולוגיה, טיפול בקהל, חקיקה ועוד”.

“אני מאמין שהניסיון שאני בא איתו מהטיפול המערכתי יתרום גם לאיגוד השופטים”. ציין רונן, והוסיף, כי; “יש להמשיך ולטפח את שופטי הכדורגל בישראל ולהתוות קריטריונים למסלול שיפוט מקצועי ובד בבד להוכיח ולהתמודד על תפקידי שיפוט בינלאומיים”. דברי ניצב בדימוס דן רונן.

יו”ר איגוד השופטים, מר סלמן בן ציון, אמר, כי; “אני מודה לחברי הועדה שנתנו בי אמון מחודש, ומקווה שנמשיך, ביחד עם המנכ”ל יריב טפר, עם חברי ההנהלה והועדה המקצועית לקדם שופטים צעירים, ולהמשיך את ההצלחה המקצועית שנחלנו בשנה שעברה ושגם באה לידי ביטוי בהגדלת כמות השופטים הבינלאומיים שלנו.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדן טביב ולדוד צור על התרומה שלהם כחברי הנהלה ואיחל לנו עונה מוצלחת וטובה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן