חדרה

רוטרי חדרה: יוסי רוזנפלד, נכנס לתפקיד נשיא המועדון המקומי

0
0

בטקס חילופי נשיאים שהתקיים במעמד ראש עיריית חדרה, נכנס איש התכשיטים יוסי רוזנפלד לתפקיד נשיא המועדון בחדרה במקומו של שלמה מסורי ◄ ראש העיר חדרה: “רוטרי, כבר הפך שם נרדף להתגייסות למטרות חברתיות ותרומה לקידום הקהילה, החל בנושאי חינוך וכלה בסיוע לאוכלוסייה במצוקה
רוטרי חדרה: יוסי רוזנפלד, נכנס לתפקיד נשיא המועדון המקומי
רוטרי חדרה: יוסי רוזנפלד, נכנס לתפקיד נשיא המועדון המקומי

טקס חילופי נשיאים במועדון רוטרי חדרה התקיים השבוע במעמד ראש עיריית חדרה חיים אביטן. בטקס שהתקיים באולם הספרייה בתיכון חדרה, השתתף גם הנגיד הנכנס לשנת 2010-2011 מוטי בר-דגן, אשר בירך את הנשיא היוצא מר שלמה מסורי ואת הנשיא הנכנס מר יוסי רוזנפלד.

בתום מפגש חברים וטקס רוטריוני בהנחיית יצחק (צ’קלה) גולדפינגר, הוזמן ראש העיר לשאת את ברכתו. ראש העיר, אביטן, הזכיר לנוכחים, כי; “נשיא רוטרי חדרה, שיתחיל לכהן היום, ייזכר כמי שכיהן בשנה ה-120 לעיר, שנה אשר תהיה גדושה באירועים וביוזמות, ואין לי ספק שגם ברוטרי חדרה, ימצאו דרך להשתלב בהם”.

לדברי ראש העיר חיים אביטן; “ממש כמו האני מאמין של רוטרי העולמי, גם המועדון בעיר חדרה, כולל אנשי עסקים ובעלי מקצוע מובילים בתחומם הפועלים ביחד לעשייה הומניטארית התנדבותית בקהילה.

ראש העיר חדרה, אמר: “רוטרי, כבר הפך שם נרדף להתגייסות למטרות חברתיות ותרומה לקידום הקהילה, החל בנושאי חינוך וכלה בסיוע לאוכלוסייה במצוקה. אני מלא הערכה לאנשים ולגופים המשקיעים מזמנם ומרצם למען הזולת ולמען הקהילה, וכראש העיר, אני גם רואה בגופים כאלה שותפים לקידום העיר.

במהלך השנים לקח “רוטרי חדרה”, חלק בעשייה למען חיילים, למען קשישים, ילדים ובני נוער, תלמידים, סטודנטים, ופרויקטים עירוניים וקהילתיים. כל זאת בוצע בהובלת הנשיאים וחברי המועדון, אשר כולם תושבי חדרה, הרוצים ממש כמוני לראות את חדרה משגשגת מכל הבחינות”.

בטקס, צוין, כי כל הנשיאים עבדו בשיתוף פעולה עם העירייה, העלו רעיונות ויוזמות שיצאו אל הפועל, ונקראו לדגל כשהיה צריך.

ראש העיר, בירך את הנשיא הנכנס יוסי רוזנפלד, המוכר בעיר כבעל חנות התכשיטים הוותיקה ביותר, והודה לנשיא היוצא ולכל חברי רוטרי על הפעילות ובעיקר על האכפתיות.

רוטרי, הוא ארגון עולמי א- פוליטי המונה כ-1.2 מיליון חברים וכ-33 אלף מועדונים ביותר מ-200 מדינות.

’תנועת רוטרי’ בישראל, מציינת כבר יותר מ-70 שנות קיום, פועלת ב-60 מועדונים בישראל, ומונה כ-1,400 חברים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן