כדורגל

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל: מול צ’ילה, נשנה את שיטת המשחק ונשחק 2-3-5

0
0

לקראת משחק נבחרת ישראל בכדורגל, הלילה, נגד נבחרת צ’ילה, אומר מאמן הנבחרת לואיס פרננדס; “אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים – כולם באים עם רצון והתלהבות, ולמרות העייפות והטיסות ומזג האוויר השונה ממזג האוויר בארץ, השחקנים “נותנים הכול” באימונים, ומראים גישה חיובית”.
מאמן נבחרת ישראל בכדורגל: מול צ’ילה, נשנה את שיטת המשחק ונשחק 2-3-5
מאמן נבחרת ישראל בכדורגל: מול צ’ילה, נשנה את שיטת המשחק ונשחק 2-3-5

נבחרת ישראל בכדורגל, סיימה אמש (מוצ”ש) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול נבחרת צ’ילה, הלילה לפנות בוקר (05:00). במשחק, ישפוט הפרגוואי, אנטוניו אריאס, כשלצידו ישפטו שני קוונים צ’יליאנים; חואן מאטורנה וסרחיו רומן. השופט הרביעי, גם הוא מצ’ילה, יהיה; פטריסיו פוליש.

האימון, התקיים במתקני ההתאחדות לכדורגל הצ’יליאנית, וזאת תחת גשם טורדני שלא פסק לרגע. מזג האוויר, בקונספיון, שם אמור להיערך המשחק, צפוי אף הוא להיות גשום ו… קר. כך דיווח לאתר “כאן נעים”, מר גיל לבנוני, מנהל אגף דוברות ההתאחדות לכדורגל בישראל.

במהלך האימון תרגל המאמן לואיס פרננדס, שיטה של 5 שחקני הגנה, 3 שחקני קישור ושני חלוצים. התרגול, נערך כשהנבחרת, מחולקת לשני מערכים; מערך התקפי מול מערך הגנתי, כשהמאמן פרננדס, מתרגל את שני המערכים בהנעת הכדור, התקפה והגנה במערכים אלה.

בסיום האימון, נערכו משחקונים אינטנסיביים על שטח מצומצם, בהם התגלתה התלהבות רבה ותחרותיות בקרב כדורגלני נבחרת ישראל, כשגם המאמן פרננדס, נוטל בהם חלק פעיל.

בשעות הערב, המריאה הנבחרת לעיר קונספסיון, אשר במרכז צ’ילה, והבוקר (א’), יתקיים אימון קליל לקראת המשחק, ומיד לאחר המשחק, תשוב נבחרת ישראל בטיסה לעיר הבירה סנטיאגו דה צ’ילה (Santiago de Chile).

מאמן הנבחרת לואיס פרננדס, אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל של ישראל, כי:” זה המשחק השני שלנו, וזו הזדמנות טובה עבורי להסתכל על הנבחרת והשחקנים, להעריך ולבחון ולקבל דעה מדויקת יותר לגבינו, לקראת המשחקים החשובים באמת שיתחילו בספטמבר.

מאמן לואיס פרננדס

אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים – כולם באים עם רצון והתלהבות, ולמרות העייפות והטיסות ומזג האוויר השונה ממזג האוויר בארץ, השחקנים “נותנים הכול” באימונים, ומראים גישה חיובית”.

מאמן הנבחרת פרננדס, הוסיף, כי; “היום במשחק מול נבחרת צ’ילה, נשנה את שיטת המשחק ונשחק 2-3-5, על מנת שנוכל לתרגל את השיטה הזו, ושנוכל לראות איך אנחנו משחקים גם בשיטה שונה”.

על פי האימון בחלק האחורי של הנבחרת, ישחקו; עלי עותמן או קלמי סבן, שלושת השחקנים האחוריים, יהיו; שי מימון, אבי סטרול ואביחי ידין, ועמיתו יואב זיו, ישחק באגף השמאלי.

שני הקשרים האחוריים, יהיו; ביבראס נאתכו, כאשר ניר ביטון, יפתח לראשונה, בהרכב הנבחרת.

מצבו של דקל קינן, לא יאפשר לו, ככל הנראה לשחק. קינן, סובל מזה מספר ימים מחום גבוה ושפעת, ומטופל בחדרו בכדורי אנטיביוטיקה, וכדורים להורדת חום.

למרות הגשם, הגיעו נציגים של הקהילה היהודית אל אימון הנבחרת, הצטלמו עם השחקנים, וחלקם אף זכו לקבל כדורים חתומים למזכרת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן