כדורגל חופים

נבחרת ישראל, הביסה ב’כדורגל חופים’ את נבחרת יוון 5:9

0
0

צחי אילוז, כבש חמישייה בניצחון הענק של ישראל על יוון במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל חופים במוסקבה ◄ בשבת, תפגוש נבחרת ישראל את גרמניה, אם ישראל, תנצח במשחק, היא תבטיח את השתתפותה באליפות אירופה דרג ב’, שתתקיים באוגוסט בפורטוגל, טורניר שממנו תעפיל האלופה לדרג א’, ותהפוך אחת מ-8 הנבחרות הטובות באירופה.
נבחרת ישראל, הביסה ב’כדורגל חופים’ את נבחרת יוון 5:9
נבחרת ישראל, הביסה ב’כדורגל חופים’ את נבחרת יוון 5:9

נבחרת ישראל בכדורגל חופים, סיימה היום אחה”צ (שישי) את התמודדות מול נבחרת יוון החזקה (מדורגת 1 בדרג ב’) בניצחון מוחץ 5:9, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה ב’כדורגל חופים’ בעיר מוסקבה, רוסיה.

חניכיו של המאמן בני לם, “התפוצצו” על החול ברחבה ב”דאון-טאון מוסקבה”, אשר הורכב במיוחד לטורניר עם תכולה של 3000 מקומות ישיבה ובראשם צחי אילוז עם 5 כיבושים.

הנבחרת הישראלית, עלתה ראשונה ליתרון בשער בדקה ה-3 של צחי אילוז כאשר עמיתו לנבחרת יטים, מוסיף את השער השני בדקה ה-5.

נבחרת יוון, הנבוכה ההבקיעה שער בדקה ה-7 בנגיחה של קברליס (לשעבר שחקן א.אק אתונה) , אך תוך זמן קצר, מי אם לא צחי אילוז, צינן את היוונים והעלה את ישראל, במבצע אישי שכלל את “סחרורו” של הבלם והשוער היווניים, כדי לקבוע 1:3 כבר בדקה ה-12.

ב”בעיטת החידוש” כבש היווני דקליטיס את השער המצמק ושלח את השחקנים למנוחה השליש הראשון בתוצאה 2:3. לנבחרת ישראל.

צחי אילוז, המשיך בחגיגה הפרטית שלו ובדקה ה-16, כבש בנגיחה, ובדקה ה-17, כבש בבעיטה קצרה מן הקרן ובדקה ה-22, כבש בבעיטה מ”סיבוב”, אשר העלו את הנבחרת ליתרון של 2:5.

בדקה ה-23, צימק היווני קלמרקיס ל- 5:3 ואילו פרטוק, כבש שער עצמי, עם השריקה לשליש השני, הוריד את יתרון הנבחרת רק ליתרון של – 4:5.

את השליש השלישי, פתח צחי אילוז, בשער פנטסטי אה-לה- אילוז, ובסיבוב העלה את הנבחרת ל– 4:6

בני לם מאמן הנבחרת של ישראל

בדקה הראשונה של השליש השלישי, נרשם מבצע אישי של השוער איבגי (המצטיין בשורות הנבחרת), יחד עם יתים, בתרגיל עליו עובדים באימונים ניהלו חילופי מסירות ובמסירה קצרה מן החוץ לעבר עמיתו לנבחרת איבגי ו”מסירת פוטבול” של איבגי, בעט יטים בזווית אלכסונית והרעיד את הרשת היוונית והעלה את הנבחרת של ישראל ליתרון 4:7.

בדקה ה-33, הצליח פרטוק, לכפר על השער העצמי, כששחקן ששמר עליו יצא לחילוף, ופרטוק, דהר דרך הפירצה שנחשפה במרכז המגרש, ושלח “טיל” בגובה נמוך אל הפינה הימינית של השער וקבע; 4:8, לזכות נבחרת ישראל.

קברליס, הספיק עוד להוסיף ליוונים, שער מצמק בנגיחה בדקה ה-34, אך אלברט נקש, בדקה האחרונה, נתן את הטון במבצע אישי, שעה שחלף על פני השוער והגביה מעליו לרשת, ובסיכום 5:9 לנבחרת ישראל.

מחר (שבת) תפגוש נבחרת ישראל את נבחרת גרמניה, אם ישראל, תנצח במשחק, הנבחרת, יבטיח את השתתפותה באליפות אירופה דרג ב’, שתתקיים בסופ”ש האחרון של חודש אוגוסט ב-פורטוגל, טורניר שממנו תעפיל האלופה לדרג א’, ותהפוך אחת מ-8 הנבחרות הטובות באירופה.

בני לם מאמן הנבחרת של ישראל, אמר, על המשחק; “עשינו את חצי הדרך, ניצחון גדול על נבחרת חזקה, כעת הראש עסוק במפגש מחר, במשחק המכריע מול גרמניה. אני מקווה שנוכל לעשות את זה ולשמח את העם בישראל”.

“אני מבקש להודות להתאחדות לכדורגל ולמר אבי לוזון על התנאים המקסימליים שהועמדו לנבחרת, ובכלל זה צוות רפואי וצוות המאמנים וההנהלה” – סיכם המאמן לם.

נבחרת ישראל בכדורגל חופים, רגע לפני המשחק היום מול נבחרת יוון, צילום: לירון פרטוק

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן