כדורגל

ההתאחדות לכדורגל, תקיים יום עיון; ’משפט וספורט’ ע”ש השופט שאול אלוני ז”ל

0
0

בין המשתתפים, ביום העיון המשותף, עם לשכת עורכי הדין: יו”ר לשכת עו”ד בישראל, עו”ד יורי גיא-רון, יו”ר ההתאחדות לכדורגל מר אבי לוזון, אלכס גלעדי, וויליאם שטרנהיימר מהמוסד לבוררות בספורט בלוזאן, ועו”ד משה אביבי, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל ◄ יום העיון המשותף, יתקיים מחר ג’ ה-11 במאי 2010 בבית הפרקליט, בעיר ת”א
ההתאחדות לכדורגל, תקיים יום עיון; ’משפט וספורט’ ע
ההתאחדות לכדורגל, תקיים יום עיון; ’משפט וספורט’ ע”ש השופט שאול אלוני ז”ל

מחר (שלישי, ה-11 במאי 2010), יקיימו ההתאחדות לכדורגל בשיתוף לשכת עורכי הדין בישראל, ב”בית הפרקליט”, בעיר תל אביב, יום עיון משותף בנושא; ’משפט וספורט’.

ביום העיון, יעלו נושאים, כגון; המוסד לבוררות בספורט (CAS), הפרת הסכם ע”י שחקנים במהלך חוזה, שימוש בחומרים אסורים, התערבות בתי משפט בהחלטות טריבונלים פנימיים.

יום העיון ’משפט וספורט’ הוא על שמו של השופט המנוח שאול אלוני, שופט ביה”ד העליון של ההתאחדות לכדורגל, ודברים לזכרו, יישא חברו ותובע ההתאחדות עו”ד שלום אבן עזרא.

את השתתפותם בכנס ותרומתם לדיונים (כולל הרצאות), הבטיחו עו”ד יורי גיא-רון יו”ר לשכת עו”ד בישראל, יו”ר ההתאחדות לכדורגל מר אבי לוזון, מר אלכס גלעדי, מר וויליאם שטרנהיימר מן המוסד לבוררות בספורט בלוזאן, ועו”ד משה אביבי, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל.

שאול אלוני ז”ל היה חלק חשוב ונכבד בעיצוב המסגרת המשפטית של ביה”ד העליון, וחלקו היה רב בהחלטות חשובות רבות. אלוני נפטר בגיל 79 לאחר שנלחם במחלה קשה.

אלוני, נחשב בזמנו מעמודי התווך של הכדורגל הישראלי במשך שנים רבות, היה שופט בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, ובתקופה מסוימת אף היה שופט בית המשפט העליון כשופט בפועל.

במשך שנים ארוכות הוא נמנה על ביה”ד העליון של ההתאחדות לכדורגל, כשבמקביל הוא שימש כנשיא בתי דין של איגודי ספורט נוספים וחבר בוועדות ציבוריות רבות.

יום העיון המשותף בנושא; ’משפט וספורט’, יתקיים מחר (ג’) ה-11 במאי 2010, בבית הפרקליט, רחוב דניאל פריש 10, ת”א, החל מהשעה 8:30 בבוקר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן