כדורגל

מחלקת הספורט של הערוץ הראשון, נערכת ל”משחק העונה” בין מכבי חיפה נגד הפועל תל-אביב

0
0

“המשדר המקדים”, יחל בשעה 19:00, שדרן הספורט, בוני גינצבורג, יחד עם חיים רביבו, פרשן הכדורגל ועיתונאי הספורט, אבי רצון, יהיו בעמדת ההגשה במגרש ◄ את שידור “משחק העונה”, בין חיפה נגד תל-אביב, כולו יכסו 13 מצלמות ◄ הולכות ונשלמות ההכנות בין קבוצות מכבי חיפה נגד הפועל תל-אביב
מחלקת הספורט של הערוץ הראשון, נערכת ל
מחלקת הספורט של הערוץ הראשון, נערכת ל”משחק העונה” בין מכבי חיפה נגד הפועל תל-אביב

מחלקת הספורט של הערוץ הראשון, נערכת לקראת שידור “משחק העונה”, בין קבוצות הכדורגל של מכבי חיפה נגד הפועל תל-אביב , ביום שני הקרוב; 26.4.10.

“המשדר המקדים”, יחל בשעה 19:00, שדרן הספורט, ושוער נבחרת ישראל, לשעבר, בוני גינצבורג, יחד עם חיים רביבו, כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר, וכיום איש עסקים, אבי רצון, פרשן הכדורגל ועיתונאי הספורט, יהיו בעמדת ההגשה במגרש.

בעמדת הגשה נוספת, יתארחו מרואיינים נוספים משתי הקבוצות, ובעמדה שתמצא מחוץ למגרש, יוצבו מצלמות לכיסוי זרימת הקהל, הגעת הקבוצות, והיערכות המשטרה.

צוות חדשות הערוץ הראשון, יהיה נוכח במהלך המשחק, וילקט רשמים ותמונות סביב האצטדיון בקרית אליעזר.

את שידור “משחק העונה”, בין מכבי חיפה נגד הפועל תל-אביב, כולו יכסו 13 מצלמות.

◄ הולכות ונשלמות ההכנות בין מכבי חיפה נגד הפועל תל-אביב

בינתיים, הולכות ונשלמות ההכנות לקראת “משחק העונה”, בין מכבי חיפה נגד הפועל תל-אביב, ביום שני הקרוב (20:00, אצטדיון קרית אליעזר, חיפה, שידור ערוץ 1), את המשחק ישפוט, אלון יפת.

גילי ורמוט, צילום האתר השמי של הפועל תל אביב

קבוצת הפועל תל אביב (“האדומים”), שבה מחופשה בת יומיים, והיא ממתינה הערב (רביעי) לתוצאות בדיקת אולטרסאונד, של דדי בן דיין, מגינה השמאלי של הפועל ת”א, כדי לברר את חומרת הפציעה, לאחר שסבל ממתיחה בשריר הירך האחורי, במשחק האחרון מול קבוצת בני יהודה. מחר יחל בן דיין באימוני ריצה קלה.

גם אצל קבוצת מכבי חיפה (“הירוקים”), לא משעמם. כל הכרטיסים למשחק נמכרו, ונמסר, כי הקהל, מתבקש להגיע מוקדם לשערי האצטדיון שייפתחו כבר בשעה 17:30.

אל המועדון החיפאי, הגיע פקס, מטעם מועדון הכדורגל של איינדהובן ההולנדי ובו בקשה לשריון של שלושה כרטיסי הזמנה למשחק מול הפועל ת”א.

נודע, כי ההולנדים, מגיעים, כדי לצפות קודם כל בכדורגלן גילי ורמוט, ובאותה הזדמנות יעקבו גם אחרי איתי שכטר ועמיתו אביחי ידין. עוד נודע, כי הם לא ייעצמו את העיניים כאשר יגלו, כי דווקא “שחקן ירוק” עושה להם את זה. ה”בעיה” תהיה רק עם יעקב שחר על גובה הרכישה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן