מדריך לעסקים

עשרת הדיברות של שרות לקוחות

0
0

2222
עשרת הדיברות של שרות לקוחות
מדריך לעסקים – עשרת הדיברות של שרות לקוחות

עשרת הדיברות של שרות לקוחות

1. הבע יחס של הערכה ללקוחות שלך . דאג שחלק מהתרבות העסקית שלך יהיה להראות יחס של הכרת

תודה לעסק שלהם .

2. אל תשפוט את לקוחותיך . תן להם טיפול כאילו שהם הלקוחות היחידים שיש לך .

3. וודא שראשך וגופך ממוקדים בתפקידך מאה אחוז של הזמן . שכח את מזוודת בעיותיך האישיות מחוץ

לדלת .

4. הראה עניין אמיתי והקשב לדברים שאומרים לקוחותיך . הם יספרו לך מה הם צריכים.

5. תקשר בבהירות בנושא חדשות טובות ורעות . הצע עצה ואופציות להגעה לפתרונות .

6. האמן בעצמך . ביטחונך העצמי עוזר ללקוחות לתת בך אמון .

7. קבל אחריות מלאה לכל פעולותיך .

8. דאג שכל לקוחותיך יהיו מרוצים שדברו אתך . חייך , כך תשיג את האושר בקולך .

9. הוסף מגע אישי ליחסים עם לקוחותיך . שלח להם איגרות איחולים , מאמרים וקטעי עיתונות .

10. הבטח פחות , ספק יותר . תמיד תן ללקוחותיך יותר מהדבר לו הם מצפים .

בני ישראלי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן