חדשות חדשות עסקים כסף מדבר מדריך לעסקים עסקים קטנים ובינוניים

בנק הפועלים במהלך “קונים_מקומי” לעודד רכישות ב-עסקים מקומיים

"קונים_מקומי" מהלך לעידוד רכישות בעסקים מקומיים עם החברות הגדולות למען העסקים הקטנים: בנק הפועלים חובר ל-Wix , easy, גוגל, Fiverr, Gett Delivery ועוד, כדי להציע מעטפת הטבות ושירותים ייעודית לעסקים בתקופה זו ◄מנהל מטה שיווק בנק הפועלים מר אסף אזולאי; "במיוחד בימים אלו, ליווי נכון והכוונה יכולים לסייע בהחזרת העסק לצמיחה. לכן, גיבשנו ביחד עם ה-A Team של החברות, הטבות ופתרונות מיוחדים שיבליטו את העסקים".
0
0

אסף אזולאי מנהל מטה שיווק בנק הפועלים ברקע: צילום מקמפיין "קונים מקומי" של בנק הפועלים וחברות מובילות בהטבות לקידום עסקים | צילום: ערן לם - לנס הפקות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אסף אזולאי “קונים מקומי”

“קונים_מקומי” הוא מהלך שיווקי שיוצא בימים אלו מטעם בנק הפועלים שנועד לעודד רכישות ב’עסקים מקומיים’ שנפגעו מ’משבר נגיף הקורונה’. החלק הראשון של המהלך כולל מעטפת של ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ולעצמאים, לקוחות בנק הפועלים, הן באפיקים פיננסיים והן בהטבות לקידום דיגיטלי של העסק, כולל בניית אתר אינטרנט ורכישת מגוון שירותים שיבליטו את העסק.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בחלק השני של מהלך שיווקי “קונים_מקומי” יעניק בנק הפועלים את הבמה לעסקים קטנים מקומיים באמצעות פעילות שתקנה לעסק פרסום באמצעי מדיה שונים.

כמו כן בעלי העסקים, יוכלו להציע הטבות ו-קופונים מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק, דרך פלטפורמת ההטבות של הבנק.

לשם כך, חבר בנק הפועלים בשבועות האחרונים אל גופים גדולים בארץ ובעולם וגיבש חבילת פתרונות וכלים אשר יביאו חשיפה ופרסום לעסק.

סמנכל חברת יחסי הציבור Azoulay PR קבוצת חברות התקשורת מעניקות שירותים שיווקיים מקצה לקצה וליווי תקשורתי אסטרטגי, של יחסי ציבור ל-מטה שיווק בנק הפועלים, מר נפתלי רזניקוביץ, מסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי הפתרונות והכלים הכלולים במעטפת ההטבות ללקוחות בנק הפועלים הם;

Wix, ענקית גלובלית בבעלות ישראלית לבניית אתרים לעסקים קטנים – שירותי בניית אתר אינטרנט לעסק ב-50% הנחה לבנייה ותחזוקת אתר למשך שנה, מתוך מספר מסלולי פרימיום.

אפשרות לבחור בנייה אוטומטית של אתר אינטרנט או בנייה עצמית, כולל אפשרות לאתר מכירה הכולל מערך סליקה.

easy, פלטפורמה ישראלית לקידום עסקים מקומיים – שירותי פרסום וקידום לעסק באתר ובאפליקציית easy. חודש חינם של קידום בשווי 400 ₪ שייקח את העסק למיקומים הגבוהים ברשימת העסקים ולחשיפה מקסימלית.

Google שירותי פרסום וקידום באינטרנט – שירות Google Ads לקידום העסק בגוגל. תשלום של 100 ₪ וקבלה של 300 ₪ נוספים ( (“שלם 100 קבל 300“).

Gett Delivery שירותי שילוח לעסקים – 40 שקלים מתנה למשלוח הראשון ומחירון שליחויות מוזל במיוחד ללקוחות בנק הפועלים שיוכלו להתחיל לשלוח מוצרים באפליקציה או באתר.

“המהלך הזה הוא אחד מבין שורה של מהלכים שאנו עושים עבור; “העסקים הקטנים” בתקופה של “שגרת קורונה” ללוותם ולהביא להם חשיפה מקומית”.

Fiverr, פלטפורמת מסחר גלובלית בבעלות ישראלית – הנחה של 10% ברכישה ראשונה של שירותים המוצעים על-ידי נותני השירותים בפלטפורמה (לרבות עיצוב לוגו לעסק, עריכת סרטוני תדמית וכו’).

בנוסף, גישה לקורס מקוון בחינם, למטרות העשרה וכן שיפור ההתמקצעות והדירוג באתר עבור בעלי עסקים.

שירותי ליווי של צוות אלון גל – סדרת מפגשים קבוצתיים ב-זוּם ופגישות אישיות עם המאמנים העסקיים של אלון גל וליווי אישי על מנת לתת כלים וידע לשיפור יציבות העסק ביציאה מן המשבר.

השירות, יינתן בהנחה באופן בלעדי ללקוחות העסקיים של בנק הפועלים.

כמו כן, בעלי עסקים לקוחות בנק הפועלים, יוכלו להשתתף בפעילות שתאפשר לעסקים לקבל הטבה לפרסום ללא עלות, ב-מדיות מקומיות, כמו; מקומונים ורדיו אזורי.

בנוסף בעלי העסקים, יוכלו להציע הטבות וקופונים מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק דרך פלטפורמת ההטבות של הבנק.

בנק הפועלים, ייצא בהדרכות דיגיטליות של המרכז לצמיחה פיננסית, כדי ללוות את העסקים בשירותים החדשים.

בנוסף מציע בנק הפועלים מעטפת שירותים הכוללת פתרונות אשראי מתקדמים אשר פותחו במיוחד לטובת המצב והתמודדות עם משבר תזרימי של עסקים בעת הקורונה.

מנהל מטה שיווק בנק הפועלים מר אסף אזולאי; “במיוחד בימים אלו, ליווי נכון והכוונה יכולים לסייע בהחזרת העסק לצמיחה. לכן, גיבשנו ביחד עם ה-A Team של החברות, הטבות ופתרונות מיוחדים שיבליטו את העסקים.

המהלך הזה הוא אחד מבין שורה של מהלכים שאנו עושים עבור; “העסקים הקטנים” בתקופה של “שגרת קורונה” כדי ללוות אותם ולהביא להם חשיפה מקומית“.

קבלת ההטבות הינה ללקוחות הבנק הזכאים בכפוף לתנאי תקנון ההטבה הספציפית. לפרטים נוספים חפשו פועלים לעסקים או חייגו *2410.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן