חדשות בארץ

מבקר המדינה, בודק מעורבות של ראש עיריית רמת גן, בקידום פרויקט פרטי בעיר

0
0

לאור תלונה של תנועת אומ”ץ; ראש עיריית רמת גן, מר צבי בר, השתתף כמקדם מכירות בכנס לקוחות פרטי עסקי שארגנה קבוצת רכישה בראשותה של ענבל אור, לבניית מגדל דירות בעיר סמוך לפארק הלאומי ושכונת רמת שקמה ◄ במהלך המפגש אמר ראש העירייה; “אני ממליץ לקנות את הדירות. אם לא הייתי ראש העיר הייתי קונה דירה אחת או שתים. מחירי הדירות, יוכפלו תוך שנה וחצי”.
מבקר המדינה, בודק מעורבות של ראש עיריית רמת גן, בקידום פרויקט פרטי בעיר
מבקר המדינה, בודק מעורבות של ראש עיריית רמת גן, בקידום פרויקט פרטי בעיר

מבקר המדינה, הודיע בסוף השבוע שעבר, לאנשי תנועת אומ”ץ, כי בכוונתו לבדוק תלונה שהעבירה אליו התנועה, בנושא; קידום פרויקט פרטי בעיר רמת גן. המדובר, בהשתתפותו של ראש העיר מר צבי בר, בכנס לקוחות פרטי אשר אירגנה קבוצת רכישה לבניית מגדל דירות ליד הפארק הלאומי.

בתלונה של תנועת אומ”ץ, נאמר; “בכתבה מאת אלעזר לווין, אשר פורסמה ב-3 בפברואר באתר NEWS1, נחשף, כי ראש עיריית רמת גן מר צבי בר, השתתף כמקדם מכירות בכנס לקוחות פרטי עסקי שארגנה קבוצת רכישה בראשותה של ענבל אור, לבניית מגדל דירות בעיר סמוך לפארק הלאומי ושכונת רמת שקמה.

במהלך המפגש אמר בר, ראש העירייה, כמצוטט בכתבה, את המשפט הבא; “אני ממליץ לקנות את הדירות. אם לא הייתי ראש העיר, הייתי קונה דירה אחת או שתים. מחירי הדירות, יוכפלו תוך שנה וחצי”.

ראש עיריית רמת גן, אשר נבחר לראשונה לראשות עיריית רמת-גן ב-1989. מאז נבחר ארבע פעמים נוספות לתפקיד זה – ב-1993, 1998 ,2003 וב-2008, לא הסתפק בדברים הללו, שיבח אירוע המכירות המסחרי, ואף הודיע, כי העירייה, מתכוונת להקצות משאבים רבים, כדי לשדרג את השכונה ולהפוך את המגורים בה לאטרקטיביים.

תנועת אומ”ץ, סבורה, כי התנהלותו של צבי בר, ראש העירייה, הינה בלתי ראויה ועומדת בניגוד לכללי המינהל התקין,

אי לכך, היא מבקשת’ כי משרד מבקר המדינה, ייתן את דעתו על כך, ויקבע אם להתנהלותו של ראש עיריית רמת גן, היו היבטים חמורים ביותר הנוגדים את כללי טוהר המידות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן