כדורגל

ההתאחדות לכדורגל, השיקה מערכת ממוחשבת להעברת שחקנים בינ”ל של פיפ”א

0
0

נציגי 16 קבוצות ליגת טוטו, למדו בכיתה מחשבים מיוחדת שבנתה ההתאחדות לכדורגל על ביצוע העברות שחקנים בינ”ל במערכת החדשה של פיפ”א (FIFA) סמנכ”ל ההתאחדות, רתם קמר: מבחינתנו ההטמעה עברה בצורה חלקה משה דמאיו: הכדורגל ייהנה וירוויח מהמערכת
ההתאחדות לכדורגל, השיקה מערכת ממוחשבת להעברת שחקנים בינ
ההתאחדות לכדורגל, השיקה מערכת ממוחשבת להעברת שחקנים בינ”ל של פיפ”א

ההתאחדות לכדורגל של ישראל אירחה השבוע השתלמות מיוחדת של פיפ”א (FIFA) בנושא מערכת הTMS) Transfer Matching System – המערכת הממוחשבת החדשנית להעברות בינ”ל של שחקנים.

נציגי פיפ”א (FIFA), התאחדות הפדרציה הבינלאומית לכדורגל, אשר הגיעו לישראל, לימדו במשך יומיים את נציגי 16 קבוצות ליגת טוטו ו-4 קבוצות מהליגה הלאומית על השימוש במערכת החדשה.

לצורך ההשתלמות בנתה ההתאחדות לכדורגל כיתת מחשבים מיוחדת וסיפקה שירותי תרגום סימולטני לנציגי הקבוצות שלמדו כיצד להשתמש במערכת, ותרגלו ביצוע העברות בינ”ל, כהכנה לקראת העונה הבאה, אז יבוצעו כל ההעברות הבינ”ל בעולם דרך המערכת החדשה.

נציגי ההתאחדות לכדורגל בישראל, אשר הוכשרו ע”י פיפ”א, לפיקוח על המערכת החדשה שכבר נכנסה לשימוש ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, ליוו את ההשתלמות בהסברים ויספקו שירות צמוד לקבוצות בהטמעת המערכת בהמשך.

עד עתה בוצעו העברות השחקנים בין מועדונים בעולם באמצעות פקסים. המעבר למערכת החדשה, הממוחשבת, יאיץ את התהליך, כשההעברות, יתבצעו בצורה ממוחשבת במערכת ישירות ע”י הקבוצות המעורבות בהעברה. המערכת החדשה כוללת מאגר מידע עצום ובו שמות כל השחקנים, הסכמי ההעברות ופרטי אנשי הקשר בקבוצות.

חואן מרטין, נציג פיפ”א, שהעביר את ההשתלמות בארץ, אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל, כי; “המערכת החדשה שהתחלנו להטמיע השבוע בישראל משרתת את פיפ”א ואת המועדונים. המטרה היא שכל הקבוצות יפעלו לפי אותו נוהל, והמערכת תאפשר לנו לפקח שכל חוזי ההעברות הבינ”ל, נעשים על פי התקנות. המערכת, תיצור שקיפות, תמנע הפרות חוזים ותסייע להגן על שחקנים קטינים”.

רתם קמר, סמנכ”ל ההתאחדות לכדורגל; “מערכת ההעברות החדשה של פיפ”א מאפשרת עבודה מהירה יותר, כשגם הפיקוח על ההעברות יהיה מהיר יותר. את ההשתלמות עשינו כחלק מהשירות לקבוצות הישראליות, והוא חלק בלתי נפרד מהשיפור התמידי שלנו עבור הכדורגל הישראלי.

משום שבהתאחדות לכדורגל, כבר קיימת מערכת מחשוב פנימית ולכל קבוצה יש גישה לפורטל זה, איננו צופים כל בעיה. מבחינתנו, ההטמעה עברה בצורה חלקה”.

משה דמאיו, מנכ”ל בני יהודה ת”א, שהשתתף בהשתלמות; “אין ספק, כי לטווח הארוך, לאחר שנתרגל ונלמד את המערכת בעתיד, הכדורגל העולמי, ייהנה וירוויח מהמערכת הזו שעושה סדר בדברים וממסדת את הפיקוח והניהול של ההעברות הבינ”ל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן