כדורגל

ההתאחדות לכדורגל, תשיק מסוף השבוע את כדורי החורף הרשמיים של Nike

0
0

קבוצות ליגת טוטו, יצטרפו בשבת לליגות באנגליה, ספרד ואיטליה וישחקו לראשונה עם כדורי החורף של Nike בצבע צהוב/סגול ◄ חברת Nike, ביצעה מחקר עם מדענים מומחים מתחום האופטיקה אשר בדקו מהם הצבעים הבולטים ביותר לעין האנושית.
ההתאחדות לכדורגל, תשיק מסוף השבוע את כדורי החורף הרשמיים של Nike
ההתאחדות לכדורגל, תשיק מסוף השבוע את כדורי החורף הרשמיים של Nike

ההתאחדות לכדורגל, במסגרת הסכם החסות שלה לכדור הרשמי של ליגת טוטו, תשיק החל מסוף השבוע הקרוב את כדורי החורף המיוחדים של חברת Nike, בעלי הנראות הגבוהה יותר.

בהתאם להסכם בין ההתאחדות לכדורגל עם חברת Nike, תקבל כל קבוצה 30 כדורי חורף hi-vis בצבע צהוב/סגול, וזאת בנוסף לסכום הכספי אותה מקבלת ההתאחדות תמורת החסות של נייקי.

ליגת טוטו, תצטרף בשבת לליגות באנגליה, ספרד ואיטליה המשחקות בכדור זה במהלך חודשי החורף, ותשחק בכדור החל מהמחזור ה-12 שייערך ב–05.12.2009 ועד למחזור ה-24 שיתקיים ב–27.02.2010.

השקת כדור החורף (Premier League Violet/Yellow Winter Ball), נעשית לאחר שלדברי Nike, החברה, ביצעה מחקר עם מדענים מומחים מתחום האופטיקה אשר בדקו מהם הצבעים הבולטים ביותר לעין האנושית.

הצבעים בהם נעשה שימוש על-גבי הכדור; צהוב בעל נראות גבוהה, וסגול, יוצרים בולטות על-ידי ניגודיות חזקה מול צבעי הרקע של המגרש.

כזכור, חברת Nike היא זכיינית הכדור הרשמי של ליגת טוטו. ההסכם בין החברה להתאחדות לכדורגל של ישראל נחתם לשלוש השנים הקרובות תמורת 700 אלף ש”ח לשנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן