כדורגל

ההתאחדות לכדורגל: פורום המנכ”לים של ליגת טוטו, יתכנס מחר

0
0

לאחר הפורום, של ההתאחדות לכדורגל, ייערך יום עיון בנושא: “רישוי מועדונים לתחרויות הבינ”ל”. כזכור, לפני כחודשיים עברה ההתאחדות לכדורגל, בהצלחה רבה את הביקורת השנתית של אופ”א בנושא מערכת רישוי המועדונים.
ההתאחדות לכדורגל: פורום המנכ
ההתאחדות לכדורגל: פורום המנכ”לים של ליגת טוטו, יתכנס מחר

פורום המנכ”לים של 16 קבוצות ליגת טוטו, יתכנס מחר (יום שני, 16.11.09, בשעה 11.00), בהתאחדות לכדורגל. לאחר מכן, יחל יום עיון בנושא; רישוי מועדונים לתחרויות במפעלים האירופיים.

אנשי ההתאחדות לכדורגל, יציגו בפני המנכ”לים, עדכונים בנושאים שונים על מנת לסייע למועדונים בפעילות השוטפת. בין הנושאים; ביקורי ההתאחדות במועדונים, העברות בינ”ל של שחקנים קטינים, נוהל קבלת מעמד ספורטאי מצטיין, ופעיל אל מול רשויות הצבא, ונוהל כניסת בעלי תפקידים לתוך המגרשים.

לאחר הפורום, ייערך יום עיון בנושא; “רישוי מועדונים לתחרויות הבינ”ל”. כזכור, לפני כחודשיים, עברה ההתאחדות לכדורגל של ישראל, בהצלחה רבה את הביקורת השנתית של אופ”א בנושא מערכת רישוי המועדונים.

מערכת רישוי המועדונים של אופ”א, עובדת בישראל, מזה כשבע שנים ונחשבת למתקדמות בתחומה, וההתאחדות לכדורגל, מלווה את המועדונים לכל אורך ההליך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן