כדורגל נשים

נבחרת הנשים בכדורגל של ישראל, פותחת הערב קמפיין מוקדמות גביע העולם 2011

0
0

נבחרת הנשים, תארח את קזחסטן (שבת 17.00, נס ציונה, הכניסה חופשית) במשחקה הראשון במוקדמות ◄ נבחרת הנשים בכדורגל של ישראל, תפתח את הקמפיין עם ארבעה משחקי בית רצופים מול כל יריבותיה בבית 6, קזחסטן, שוויץ, רוסיה ואירלנד
נבחרת הנשים בכדורגל של ישראל, פותחת הערב קמפיין מוקדמות גביע העולם 2011
נבחרת הנשים בכדורגל של ישראל, פותחת הערב קמפיין מוקדמות גביע העולם 2011

נבחרת הנשים בכדורגל של ישראל, תפתח הערב (נס ציונה, 17.00, שבת, 24.10.09) את קמפיין מוקדמות גביע העולם 2011. הנבחרת בהדרכתו של מאיר נחמיאס תארח את קזחסטן למשחק הפתיחה שלה בבית 6, בו משחקות גם רוסיה, שוויץ ונבחרת אירלנד. הכניסה למשחק חופשית.

ישראל, תפתח את הטורניר עם ארבעה משחקי בית רצופים, כאשר כבר ביום רביעי (28.10) תתארח בנס ציונה (17.00) נבחרת שוויץ למשחק השני בקמפיין.

בראיון לאתר ההתאחדות לכדורגל, לקראת פתיחת הקמפיין, מבהיר, המאמן מאיר נחמיאס; “הכח שלנו הוא ה-ביחד כקבוצה ולא כבודדות”, אין לי ספק, כי השתפרנו בכל התחומים, אבל קיבלנו הגרלה קשה. את נבחרת הנשים בכדורגל של קזחסטן, אנחנו צריכים לנצח, אבל יתר הנבחרות מדורגות מעלינו. אני מקווה שנשיג תוצאות טובות מול שוויץ ואירלנד, למרות שמול רוסיה, יהיה קשה שבעתיים”.

נחמיאס, קורא לקהל להגיע ולעודד; “יגיעו קבוצות, משפחות ואוהדי נבחרת, ואני מקווה שתהיה אווירה טובה שתדחוף אותנו”.

המאמן מאיר נחמיאס, שיחרר מן הסגל הרחב 8 שחקניות ותיקות, והחל בתהליך הצערה כשהעלה שחקניות מנבחרת הנערות עד גיל 19; “הצערנו את הנבחרת, והבאנו את מרב שמיר, שוערת אותה ראינו במכביה, כאשר יחד עם איריס אנטמן, יש לנו שתי שוערות לטווח הארוך, גורם חשוב מאוד בכדורגל הנשים”.

המאמן מאיר נחמיאס

41 נבחרות אירופיות חולקו ל-8 בתים, כשהראשונה מכל בית תעפיל לשלב פלייאוף שייערך בספטמבר 2010.

4 המנצחות ממפגשי הפלייאוף, יעפילו לטורניר הגמר, שייערך בגרמניה ב-2011.

4 המפסידות, ימשיכו לסיבוב פלייאוף נוסף, ולמפגש עם יריבה מאיזור צפון ומרכז אמריקה. משחקי גביע העולם לנשים 2011, ייערכו בגרמניה בהשתתפות 16 נבחרות.

▼ סגל נבחרת הנשים בכדורגל;

◄ שוערות; איריס אנטמן (מכבי חולון), מירב שמיר (אס”א ת”א), ספיר כדורי (מכבי חדרה)

◄ הגנה; רעות דוד (מכבי חדרה), שי שדה (רמת השרון), טלי חנן (אס”א ת”א), מורן לביא (אס”א ת”א), נעמה כהן (מכבי חולון), מיכל רביץ (אס”א ת”א), סיוון פחימה (מכבי חולון)
קישור: מעין אריה (מכבי חדרה), חנין זבידאת (בנות סכנין), מורן פרידמן (אס”א ת”א), שרית שנער (אס”א ת”א), טל סופר (מכבי חדרה), אדווה טוויל (רמת השרון), לי פלקון (אס”א ת”א), אושרת עיני (מכבי חולון).

◄ התקפה; רנין זבידאת (בנות סכנין), יפעת כהן (אס”א ת”א), טל שינו (מכבי חולון), אור ארז (מכבי חולון), שירלי אוחנה (מכבי חולון), אורטל שמאילוב (מכבי צור שלום ביאליק).

▼ לו”ז הנבחרת

• 24.10.09, שבת, ישראל – קזחסטן (מוק’ גביע העולם). נס ציונה 17.00
• 28.10.09, רביעי, ישראל – שוויץ (מוק’ גביע העולם). נס ציונה 17.00
• 17.11.09, שלישי, ישראל – רוסיה (מוק’ גביע העולם). רמת גן 14.00.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן