כדורגל נשים

ערוץ יורוספורט, יעביר בשידורים ישירים, את כל משחקי יורו 2013 ב’כדורגל נשים’ של אופ”א

0
0

בנוסף לשידורים הישירים של משחקי יורו 2013 ב’כדורגל נשים’ של אופ”א, יכלול הפרויקט תכניות, ראיונות עם אורחים מיוחדים מאולפנים שימוקמו בצדי המגרשים לאורך הטורניר וניתוחים מפי טובי הפרשנים ובהם כדורגלן העבר תומאס ברטהולד, וזוכה גביע העולם עם נבחרת גרמניה, שיביא ממומחיותו לאחר ששימש כפרשן גם במהלך טורניר יורו 2012 לגברים ◄ הטורניר היוקרתי, ייערך בשבדיה, בין התאריכים; 10-28 ביולי.
ערוץ יורוספורט, יעביר בשידורים ישירים, את כל משחקי יורו 2013 ב’כדורגל נשים’ של אופ
ערוץ יורוספורט, יעביר בשידורים ישירים, את כל משחקי יורו 2013 ב’כדורגל נשים’ של אופ”א

בשורה אמיתית לחובבי הכדורגל בישראל; ערוץ יורוספורט, יקיים פרויקט מיוחד ונרחב בהיקפו, אשר יאפשר לחובבי הכדורגל באירופה, ובהם גם בארץ ישראל, לצפות בשידורים ישירים של כל 25 משחקי הכדורגל, אשר יתקיימו במסגרת יורו 2013 ב’כדורגל נשים’, מהמפעלים היוקרתיים בכדורגל העולמי לנשים.

בטורניר משחקי יורו 2013 בכדורגל נשים, עצמו יתמודדו על הגביע הנכסף 12 הנבחרות החזקות ביותר ביבשת אירופה, ובהן גם אלופת אירופה הנוכחית; גרמניה, אשר הביסה במשחק גמר יורו 2009 את נבחרת אנגליה, בתוצאה 2:6.

גוף השידור המארח, יורוספורט, יעביר בשידורים ישירים את כל 25 המשחקים, ובהם 21 משחקים ב”יורוספורט” וארבעה ב”יורוספורט 2″. השידורים ב”יורוספורט”, יהיו בלעדיים בלמעלה מ-40 מדינות מתוך 54 המדינות בהן הערוץ פעיל.

בנוסף לשידורים הישירים של משחקי יורו 2013 בכדורגל נשים של אופ”א, יכלול הפרויקט תכניות, ראיונות עם אורחים מיוחדים מאולפנים שימוקמו בצדי המגרשים לאורך הטורניר וניתוחים מפי טובי הפרשנים ובהם כדורגלן העבר תומאס ברטהולד, זוכה גביע העולם עם נבחרת גרמניה, שיביא ממומחיותו לאחר ששימש כפרשן גם במהלך טורניר יורו 2012 לגברים.

ארנו סימון, מנהל תכני הטלוויזיה של קבוצת יורוספורט; “טורניר היורו, נחשב לאירוע השיא של עונת כדורגל נשים, יוצאת מן הכלל ב’יורוספורט’. יש לנו היסטוריה ארוכה של שידורי משחקי כדורגל נשים, שידורים שהניבו מעל 52 מיליון צופים שונים הן ב”יורו 2009″, וב’גביע העולם 2011’. כגוף השידור המארח, יורוספורט, יוכל להביא ממומחיותו המצוינת ולשדר את התחרות המרגשת הזו, בה משתתפות חלק מהנבחרות הטובות בעולם”.

טורניר היורו לנשים, הוא אחד מיני רבים מאירועי כדורגל נשים מרכזיים שישודרו ב”יורוספורט”, אשר הרחיב בעשור האחרון את סיקור כדורגל הנשים, גם למפעלי גביעי העולם והיורו.

בקיץ 2012, העביר יורוספורט בשידורים ישירים את הטורנירים המרכזיים של פיפ”א, ו-אופ”א, לצעירות, לפני שגביע האלגארבה שודר במרץ 2013. כמו כן, שידר יורוספורט את עונת ליגת האלופות לנשים של אופ”א.
<!–Euro2013FootballGamesOfTheUEFA-Women_03-07-13_01.htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן