כדורגל

מוקדמות אליפות אירופה, בכדורגל: נבחרת הנוער של ישראל, נוצחה 0:3, הנערים, ניצחו 1:6 בפולין

0
0

נבחרת הנוער של ישראל (U19), פתחה הופעותיה בבית 13 של מוקדמות אליפות אירופה בהפסד צורב 3:0 לאזרבייג’אן בנס ציונה ◄ נבחרת הנערים, פתחה הופעותיה בפולין עם ניצחון 1:6 על ארמניה (צמד להייתם חלבי). המאמן טל בנין: לא היה קל, אבל עשינו את הדברים נכון
מוקדמות אליפות אירופה, בכדורגל: נבחרת הנוער של ישראל, נוצחה 0:3, הנערים, ניצחו 1:6 בפולין
מוקדמות אליפות אירופה, בכדורגל: נבחרת הנוער של ישראל, נוצחה 0:3, הנערים, ניצחו 1:6 בפולין

נבחרות הנוער והנערים של ישראל, כדורגל, פתחו היום (שישי), את משחקי השלב הראשון של מוקדמות אליפות אירופה. נבחרת הנוער (U19) של ישראל בהדרכת המאמן אלי אוחנה, נוצחה היום (שישי) בתוצאה 0:3 בעיר נס ציונה מול נבחרת הנוער של אזרבייג’אן, במשחק השני בבית, גברה נבחרת הנוער של פולין 1:2 על נבחרת הנוער של דנמרק בעיר כפר סבא. מנגד נבחרת הנערים (U17) של ישראל בהדרכת המאמן טל בנין, גברה 1:6 בפולין על נבחרת הנוער ארמניה בפרוסצקוב.

הנבחרת בהדרכתו של אלי אוחנה, תשחק ביום ראשון הקרוב מול נבחרת הנוער של דנמרק בעיר נס ציונה (17.00, כניסה חופשית).

במשחק נבחרת הנוער (U19) בכדורגל של ישראל מול נבחרת אזרבייג’אן, העלה אורחן חסאנוב את אזרבייג’אן ליתרון (20), וכעבור 11 דקות הוסיף טוראל איסגנדרוב את השני לאורחים. חסאנוב, השלים צמד בדקה ה-84, וקבע 0:3 בסיום לנבחרת הנוער של אזרבייג’אן.

♦ ישראל; אריק ינקו; ניר מנצור (טאלב טוואטחה 64), ריף פרץ, סארי פלח, בן ביטון; אדיר ממן (שלומי לוי 33), ברק משה, חסן אבו זייד (סינטיאהו סלליק 61), ארתור אטדז’אנוב; חאתם עבד אלחמיד, צחי אליחן.

♦ שופט; חריסטו ריסטוסקוב (בולגריה), אצטדיון נס ציונה.

▼ סגל הנבחרת;

♦ שוערים; אריק ינקו (הפועל תל אביב), רם שטראוס (מכבי חיפה)

♦ הגנה; טאלב טוואטחה (מכבי חיפה), ניר מנצור (ריאל מדריד), ריף פרץ (מכבי תל אביב), דור מליחי (מכבי פתח תקווה), סארי פלח (מכבי חיפה), בן ביטון (הפועל תל אביב).

♦ קישור; ניר ביטון (מ.ס.אשדוד), ברק משה (בית”ר ירושלים), אדיר ממן (הפועל תל אביב), צחי אליחן (בית”ר ירושלים), ארתור אטדג’אנוב (הפועל תל אביב), חסן אבו זייד (בני יהודה)

♦ התקפה; סינטיאהו סלליק (מכבי חיפה), שלומי לוי (בני יהודה תל אביב), עבד אלחמיד חאתם (מכבי תל אביב), אלון תורג’מן (בית”ר נס טוברוק)

שתי הראשונות מכל אחד מ-13 בתי המוקדמות, יחד עם שתי נבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר מהמקום השלישי, ימשיכו לשלב העילית. 28 הנבחרות שיעפילו לשלב זה יחולקו לשבעה בתים, כאשר הראשונה מכל בית תעפיל לאליפות אירופה שתיערך בליכטנשטיין במאי 2010.

▼ משחקי נבחרת הנוער (נס ציונה, כניסה חופשית)
ראשון 11.10.09, ישראל – דנמרק 17.00
רביעי 14.10.09, ישראל – פולין 17.00

◄ נבחרת הנערים של ישראל (U17) פתחה טורניר מוקדמות אליפות אירופה בפולין עם ניצחון 1:6 על ארמניה

נבחרת הנערים של ישראל (U17), צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנערים (U17), מובילה את הבית לאחר שבמשחק המקביל גברה אוסטריה בתוצאה 2:4 על פולין. נבחרת ישראל, תשחק ביום ראשון הקרוב מול האוסטרים (15.00).

נבחרת הנערים של ישראל, פתחה מצוין, ועלתה ליתרון, כבר בדקה ה-2 משער של דוד קרסנוסטווסקי. בדקה ה-27, עלתה ישראל ל-0:2 כאשר ווסקניאן הארמני, הכשיל את הייתם חלבי ברחבה, והורחק. חלבי, עצמו כבש מהנקודה הלבנה (פנדל). עוד לפני המחצית הצליחו הארמנים לצמק ל-2:1 בדקה ה-32.

ערד אלבז, העלה את נבחרת ישראל ל-1:3 בדקה ה-50, כשלקראת הסיום הוסיפו ניסן גניש (70) וכפיר אייזנשטיין (75) שערים משלהם בדרך ל-1:5. היית’ם חלבי השלים צמד אישי שלוש דקות לסיום (77) וקבע את תוצאת המשחק, 1:6 לישראל.

מאמן הנבחרת טל בנין, אמר לאתר ההתאחדות בסיום המשחק; “זה משחק שהיינו צריכים לנצח ועשינו את זה בתוצאה גבוהה. למרות שלא היה קל, עשינו את הדברים נכון, וניצלנו מצבים שהגענו אליהם. עכשיו צירך להישאר עם הרגליים על הקרקע ויש לנו עוד שני משחקים שנתייחס לכל אחד מהם כגמר גביע”.

▼ הרכב; ברק לוי; עמד צלישר, לירן ג’אן, עידן נשר ג’ונסטון, שמוליק מלול (תומר ירוחם 52); אלירן ברכה (ערן מלכין 58), כפיר אייזנשטיין, ירדן שגיב, דוד קרסנוסטווסקי (ניסים גניש 45); הייתם חלבי, ערז אלבז.

▼ סגל הנבחרת;

♦ שוערים; ברק לוי (מכבי תל אביב), אדם עאקל (מכבי נתניה).

♦ הגנה; עידן ג’ונסטון (הפועל חיפה), שמוליק מלול (בית”ר טוברוק), לירן ג’אן (הפועל כפ”ס), עומר צלישר (בית”ר טוברוק), אמרי זייד (מכבי חיפה).

♦ קישור; כפיר אייזנשטיין (הפועל תל אביב), ירדן שגיב (מכבי חיפה), תומר ירוחם (בית”ר ירושלים), ניסים גניש (מכבי תל אביב), שרון זיסו (מכבי תל אביב), אלירן ברכה (הפועל תל אביב).

♦ התקפה; ערן מלכין (מכבי חיפה), היית’ם חלבי (מכבי חיפה), עדן שרם (הפועל תל אביב), ערד אלבז (הפועל קרית שמונה), דוד קרסנוסטווסקי (מכבי תל אביב).

שתי הראשונות מכל אחד מ-13 בתי המוקדמות, יחד עם שתי נבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר מהמקום השלישי, ימשיכו לשלב העילית. 28 הנבחרות שיעפילו לשלב זה, יחולקו לשבעה בתים, כאשר הראשונה מכל בית תעפיל לאליפות אירופה שתיערך בליכטנשטיין במאי 2010.

▼ לו”ז משחקי הנבחרת;

11.10 ראשון, ישראל – אוסטריה 15.00
14.10 רביעי, ישראל – פולין 15.00

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן