כדורגל

ההתאחדות לכדורגל: צה”ל, התחייב לא יעצור את בן סהר, כדורגלן נבחרת ישראל

0
0

גורמי הצבא: “אין בהחלטה זאת בכדי לשנות את דרישתם למימוש ההתחייבות בהתאם לסיכום. הנושא יעלה לדיון לאחר חופשת החגים”
ההתאחדות לכדורגל: צה
ההתאחדות לכדורגל: צה”ל, התחייב לא יעצור את בן סהר, כדורגלן נבחרת ישראל

שירות הטירונות בצה”ל ביום שלישי מחרתיים של בן סהר, כדורגלן נבחרת ישראל, וחלוץ קבוצת ליגת העל הספרדית, אספניול, נדחה פעם נוספת – זאת כשבוע לפני המשחק מול נבחרת הכדורגל של מולדובה ו-24 שעות לפני הגעתו ארצה לישראל, פרסמה היום (א’), ההתאחדות לכדורגל בישראל, כי; “גורמי הצבא, הבהירו, להתאחדות לכדורגל: “צה”ל, התחייב, כי לא יעצור את כדורגלן נבחרת ישראל, בן סהר. אין בהחלטה זאת בכדי לשנות את דרישתם למימוש ההתחייבות בהתאם לסיכום. הנושא יעלה לדיון לאחר חופשת החגים”.

“בשיחה שנערכה בין גורמי הצבא לגורמי ההתאחדות לכדורגל, התברר היום, סופית, כי בן סהר, כדורגלן נבחרת ישראל, לא עמד בהתחייבויות שסוכמו עימו כלפי הצבא ולכן דרישת צה”ל, שיתייצב לטירונות במעמד ספורטאי עילוי, כפי שסוכם עימו עומדת בתוקף.

ההתאחדות לכדורגל בישראל, הבהירה עם זאת, כי; “כדי שלא לפגוע במשימה הבינלאומית החשובה הניצבת בפני נבחרת ישראל, אין כוונה לבצע הליך מעצר, שלא לצורך.

הצבא, מתחייב, כי במידה ויגיע לישראל, יורשה להיכנס ולצאת ללא מעצר”.

גורמי הצבא, הבהירו, כי; “אין בהחלטה זאת בכדי לשנות את דרישתם למימוש ההתחייבות בהתאם לסיכום. הנושא יעלה לדיון לאחר חופשת החגים”.

מי זה בן סהר

סהר, החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וקרנו החלה לעלות בקיץ 2006, עת ביקשו סוכני קבוצת הנוער של צ’לסי להחתימו תמורת 320,000 ליש”ט. מעבר לכישרונו המקצועי, סהר, מחזיק בדרכון פולני, המאפשר לו לשחק באנגליה שלא במעמד של זר הזקוק לאישור עבודה.

הכדורגלן בן סהר (19), שחקן נבחרת ישראל, משחק בעמדת החלוץ בקבוצת אספניול, בליגת העל הספרדית, אליה נמכר ממועדון הכדורגל צ’לסי.

סהר, כבש צמד בהופעת הבכורה שלו בקבוצה במשחק ידידות מול ליברפול בו ניצחה קבוצתו בתוצאה 3:0. ב- 23 בספטמבר 2009, כבש סהר את שער הבכורה שלו בליגה הספרדית, כאשר קבוצתו אספניול ניצחה 2:1 את מלאגה.

הכדורגלן סהר היה לתקופה קצרה, השחקן הצעיר ביותר שזכה ללבוש המדים, עת פתח בהרכב במשחק ידידות נגד נבחרת אוקראינה ב-7 בפברואר 2007, בהיותו בן 17.5 בלבד. כשנה מאוחר יותר נשבר שיא זה בידי גיא אסולין.

סהר, הופיע במשחקים רשמיים של נבחרת ישראל במהלך טורניר המוקדמות לקראת משחקי יורו 2008. במשחקו השני במסגרת זו, הבקיע גם את שעריו הראשונים – צמד כנגד נבחרת אסטוניה בכדורגל. סהר, אשר נכנס כמחליף במשחק, היה לאחריו למבקיע הצעיר ביותר במדי הנבחרת. עוד מידע על השחקן ב-ויקיפדיה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן