חדשות בארץ

החוק הביומטרי, עבר בכנסת לקריאה שניה ושלישית

0
0

השר מיכאל איתן: החקיקה בחוק הביומטרי, אינה בלתי הפיכה-המאבק לא הסתיים: “טוב היה לו האמצעים עליהם דיבר השר ישי היו בחקיקה כפי שהסכים אמש”
החוק הביומטרי, עבר בכנסת לקריאה שניה ושלישית
החוק הביומטרי, עבר בכנסת לקריאה שניה ושלישית

הוועדה המיוחדת לנושאי החוק הביומטרי, אישרה היום (שלישי), לקריאה שניה ושלישית את החוק הביומטרי, ואת סעיפי המאגר הביומטרי. ברגע האחרון, ועל פי סיכומים שהושגו מראש עברה הסתייגותו של ח”כ אברהם מיכאלי (ש”ס) לפיה שר הפנים, יהיה רשאי להתקין תקנות המפרידות את המאגרים.

השר מיכאל איתן (סיעת הליכוד), מסר בתגובה לחוק כי: “השר אלי ישי, הבטיח לי שבמסגרת התקנות שיתקין תהיה הפרדה בין המאגרים בין משרד הפנים למשרד המשפטים וכי עוד בטרם הפעלה מעשית של החוק יערכו דיונים בכל ההבטים שעלו גם במהלך החקיקה הראשית ויבחנו כל אמצעי האבטחה הנדרשים”.

השר מיכאל איתן, הוסיף, כי: “עדיף שהמאגר הביומטרי לא יוקם כלל וטוב היה אילו כל האמצעים עליהם מדבר השר ישי, היו באים לידי ביטוי בחקיקה כפי שהסכים לכך אתמול.

הרע במיעוטו, אלה ההבטחות בע”פ שניתנו, לפיהן, יערך דיון מחודש בזמן התקנת התקנות. החקיקה אינה מהלך בלתי הפיך, המאבק לא הסתיים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן