כדורגל חופים

ראש עיריית נתניה: נמשיך לממן את ענף כדורגל החופים גם בשנים הבאות

0
0

מרים פיירברג-איכר, הבטיחה את הדברים באירוע פתיחת השנה של יהלומי “דורון מוטורס” נתניה ◄ עיריית נתניה, משקיעה כ – 3.2 מליון ₪, מדי שנה בשלוש השנים האחרונות כחלק ממהלך מיתוגה של נתניה כבירת הספורט של ישראל.
ראש עיריית נתניה: נמשיך לממן את ענף כדורגל החופים גם בשנים הבאות
ראש עיריית נתניה: נמשיך לממן את ענף כדורגל החופים גם בשנים הבאות

ראש עיריית נתניה שהגיעה לברך את יהלומי “דורון מוטורס” נתניה, הצהירה, כי למרות שהחוזה בן 3 העונות, יפוג בתום הקיץ 2009, תמשיך עיריית נתניה את מפעל כדורגל החופים גם בשנים הבאות.

ראש העיר פיירברג, אמרה היום (חמישי), כי; “נתניה, גאה להיות המארחת הרשמית של ליגת “כדורגל החופים” המסיבה נחת וסיפוק לשוחרי הספורט בכל המדינה ובעיר נתניה בירת הספורט בפרט!

אני מזמינה את כולם לבלות וליהנות ללא תשלום בליגת החופים שלנו שבחוף פולג, נתניה” – אמרה ראש העיר פיירברג-איכר.

צחי אילוז, ביקש להודות לראש העירייה ואמר לה; ” את ראש העיר, הכי מעודכנת בספורט, חיה את הענף ומשקיעה בו, אנו מודים לך על הטלפון אחרי הניצחון שלנו בספרד ומחזקים את ידך בהחלטה להמשיך את ליגת החופים”.

כזכור עיריית נתניה, משקיעה כ– 3.2 מליון שקלים, מדי שנה בשלוש השנים האחרונות כחלק ממהלך מיתוגה של נתניה כ-“בירת הספורט של ישראל”.

באירוע החגיגי ב”מסעדת מוג’ו” שב”מרכז אלכסנדרה” בעיר נתניה, הוצגו תלבושות השחקנים והספונסרים של נתניה השנה – מוסך “דורון מוטורס” ומסעדת מוג’ו.

בני לם, מאמן נתניה, שהעניק לראש העירייה הגב’ מרים פיירברג-איכר, חולצת משחק, וציין, כי; “יהלומי “דורון מוטורס נתניה” – חד משמעית מתמודדים על התואר אליפות – אותו איבדנו בשנה שעברה לטובת העיר השכנה חדרה.

אני מאמין, כי הסגל הוותיק ובחיזוק של; לירון וילנר, אבי כנפו והשוער אבי איבגי, יעשו השנה את אוהדי הקבוצה מאושרים. אנחנו מפוקסים לקראת משחק העונה כבר במחזור הראשון נגד ראש-העין” הצהיר המאמן לם.

בהרכב מלא; ראש עיריית נתניה באירוע פתיחת השנה של יהלומי “דורון מוטורס” נתניה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן