דת | יהדות

השרה לקליטת העלייה: אני קוראת לרב עמאר, לצאת ולהכריז שכל הגיורים שנעשו כשרים

0
0

השרה סופה לנדבר: “לא ייתכן, כי גורמים פוליטיים ואינטרסנטים שונים ינסו לפגוע בחוקיות ובכשרות הגיורים” ◄ אל לו לרב הראשי הספרדי שלמה עמאר, לשכוח, כי הוא זה שחתום על תעודות הגיור, וכי הגיור נעשה בצורה כשרה וחוקית…”.
השרה לקליטת העלייה: אני קוראת לרב עמאר, לצאת ולהכריז שכל הגיורים שנעשו כשרים
השרה לקליטת העלייה: אני קוראת לרב עמאר, לצאת ולהכריז שכל הגיורים שנעשו כשרים

בהמשך להצהרות רבנים שונים, בימים האחרונים, החליטה שרת הקליטה ח”כ סופה לנדבר, לצאת בקריאה לכבוד הראשון לציון, הרב הראשי הספרדי, שלמה עמאר, וכן לעולים שהתגיירו וכאלה שנמצאים בתהליך הגיור; “בימים האחרונים, יצאו לתקשורת כל מיני גורמים אינטרסנטים וקראו לביטול הגיורים מהשנים האחרונות. אני קוראת לרב עמאר, לצאת בקריאה ולהכריז כפי שעשה מספר פעמים בעבר על כך שכל הגיורים שנעשו כשרים ותקפים”.

לדברי השרה לנדבר: “לא ייתכן, כי גורמים פוליטיים ואינטרסנטיים שונים, ינסו לפגוע בחוקיות ובכשרות הגיורים. אל לנו לפגוע ב-15,000 עולים חדשים, שעברו תהליך גיור והפכו ליהודים על פי ההלכה ועל פי החוק במדינת ישראל.

אל לו לרב עמאר, לשכוח, כי הוא זה שחתום על תעודות הגיור, וכי הגיור נעשה בצורה כשרה וחוקית…”.

השרה לנדבר; “קוראת אני לך, הרב עמאר, אל לך בשתיקתך לשתף פעולה עם גורמים אינטרסנטיים שונים, ולעבור על איסור “הונאת הגר”. חייבים אנו להחזיר את השקט הנפשי לכל גרי הצדק…

ולכם, העולים החדשים, אלו שכבר עברו את תהליך הגיור ואלו הנמצאים בתוכו, אני קוראת להיות חזקים ובטוחים בכך שהגיור שעברתם הוא חוקי ובעל תוקף הלכתי”.

“תעודת הגיור, הנמצאת בידכם, היא חוקית וכשרה לחלוטין ככל תעודה אחרת הניתנת על ידי מדינת ישראל, אף אחד לא יכול לבטל או לשנות את ההחלטה. המשיכו בחייכם כרגיל, והמליצו לרבים נוספים להצטרף לתהליך הגיור.

משרד הקליטה, מחכה לכם”. סיכמה השרה לקליטת העלייה, ח”כ סופה לנדבר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן