כדורגל חופים

כדורגל חופים: נבחרת ישראל, העפילה לשמינית גמר מוקדמות אליפות העולם

0
0

זאת בעקבות ניצחונה של נבחרת ספרד 6:11 על נבחרת צ’כיה ◄ בשמינית גמר כדורגל חופים, תפגוש נבחרת ישראל את המארחת ואלופת אירופה לשעבר ספרד
כדורגל חופים: נבחרת ישראל, העפילה לשמינית גמר מוקדמות אליפות העולם
כדורגל חופים: נבחרת ישראל, העפילה לשמינית גמר מוקדמות אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדורגל חופים, עשתה אמש (שלישי) היסטוריה, כאשר העפילה לשמינית גמר מוקדמות אליפות העולם, מן המקום השלישי, לאחר שסיימה כאחת משתי הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר מבין הנבחרות שבמקום השלישי בטורניר ועם יחס שערים של 1-. העפלתה של ישראל התאפשרה חרף הפסדה ה”מרגיז במיוחד” לנבחרת הולנד 4:3, במסגרת בית בו משובצת נבחרת ישראל.

זה התחיל ב”שער אדיר” של רג`יד באדיר (דקה 5), לוח התוצאות הואר 0:1, לזכות נבחרת ישראל, שגם היה תוצאת השליש. בפתיחת השליש, השני, השוותה (13), נבחרת הולנד מרגלי סכיפהול.

החבורה של צחי אילוז, לא הרימה ידיים והמאמן שחקן הנבחרת, כבש בדקה ה-14 ושער נוסף של בן הרוש, דקה 19, העלו את הנבחרת ליתרון “מוחץ ומבטיח” של 1:3.

ההולנדים, לא אמרו נואש זאת כאשר כוכבם ואן גלדסן, ידע למצוא את הרשת בדקות ה-20 ובדקה ה- 23, השוו את התוצאה ל- 3:3 וקבעו בכך את תוצאת השליש השני.

בדקה ה- 30, הגיע “הרגע המרגיז” או המתסכל של המשחק כאשר ההולנדי סאמרוייל, כבש בפנדל את שער הניצחון.

עם סיום המשחק, לא נותרה לשחקני נבחרת ישראל אלא רק תפילה שבה קיוו, כי נבחרת ספרד מארחת המשחקים, תעשה את “העבודה” עבורה ואכן, הבשורה הגיעה, כעבור שעה ארוכה בה ניצחה ספרד בתוצאה 6:11 את נבחרת צ’כיה.

בשמינית הגמר, תפגוש נבחרת ישראל את המארחת ואלופת אירופה לשעבר… ספרד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן