רשויות מקומיות

יו”ר איגוד מהנדסי הערים בישראל: אין תיאום תכנוני בין השלטון המקומי לבין השלטון המרכזי

0
0

פול ויטל, יו”ר איגוד מהנדסי ערים ומהנדס עיריית נתניה: המצב הזה מביא לעצירת השקעות ופרויקטים ברשויות המקומיות ◄ איגוד מהנדסי הערים בישראל, חזר לפעול במסגרת לשכת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים בישראל
יו
יו”ר איגוד מהנדסי הערים בישראל: אין תיאום תכנוני בין השלטון המקומי לבין השלטון המרכזי

פול ויטל, יו”ר איגוד מהנדסי ערים, ומהנדס עיריית נתניה, קובע, כי; “המצב הקיים במדינת ישראל מבחינה תכנונית הינו בלתי אפשרי, קיים חוסר בהירות מהותי בנושא חלוקת הסמכויות התכנוניות בין השלטון המקומי לבין השלטון המרכזי. המצב לפיו משרדי הממשלה מחוקקים חוקים הפוגעים בעצמאות הרשויות המקומיות, מביא לעיכוב ואף לעצירת פרויקטים של תשתיות ובניה בתחום הרשויות המקומיות”.

יו”ר איגוד מהנדסי ערים, הדגיש, כי; “אנו, מהנדסי הערים, מאמינים, כי הצטרפותנו אל “לשכת המהנדסים”, תחזק את כוחנו ותביא לקידום חקיקה חדשה בתחומי התכנון והבנייה, ולמניעת כשלים תכנוניים, העלולים לעלות לא רק בנזק כספי רב אלא גם כפי שנוכחנו בעבר – ב-חיי אדם”.

אדריכל ויטל, אמר את הדברים במעמד הצטרפותו המחודשת של “איגוד מהנדסי הערים בישראל”, לפעולה במסגרת סמכות לשכת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים בישראל.

איגוד מהנדסי ערים, כולל בתוכו את כל מהנדסי הערים ו-הרשויות המקומיות האחראים על התכנון האורבאני בישראל.

ד”ר יואב סרנה, נשיא לשכת המהנדסים, ציין, כי; “הצטרפות מהנדסי הערים אל “לשכת המהנדסים”, מגבירה את יכולתה של הלשכה לקדם את מעמד מקצועות ההנדסה והאדריכלות, ולהגביר את השפעת המהנדסים על כל תחומי החיים במדינה, ולמנוע כשלים תכנוניים העלולים לעלות לא רק בכסף רב אלא גם כפי שנוכחנו בעבר- בחיי אדם”.

יצחק רז, יו”ר לשכת המהנדסים, ציין במעמד ההצטרפות, כי; “סיכם עם שר התמ”ת הנכנס, בנימין בן אליעזר, על הגברת שיתוף הפעולה בין משרד התמ”ת לבין לשכת המהנדסים בשיפור תהליכי קבלת ההחלטות הממשלתיות בפרויקטים רלוונטיים, ובחיזוק המקצועות ההנדסיים והטכנולוגיים במדינת ישראל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן