כדורגל

ההתאחדות לכדורגל מארחת את ז’ראר הוייה שיעביר הרצאה למאמני הליגות הבכירות

0
0

המנהל הטכני של ההתאחדות הצרפתית, ישמש כאורח אגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל, וירצה גם בפני מאמני ה-PRO, ההרצאה בנושא: “איך בונים קבוצה מנצחת?”
ההתאחדות לכדורגל מארחת את ז’ראר הוייה שיעביר הרצאה למאמני הליגות הבכירות
ההתאחדות לכדורגל מארחת את ז’ראר הוייה שיעביר הרצאה למאמני הליגות הבכירות

אגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל בישראל, יארח בסוף השבוע הקרוב את ז’ראר הוייה (Gerard Houllier), מאמן נבחרת צרפת לשעבר, המשמש כיום כמנהל המקצועי של התאחדות הכדורגל הצרפתית.

הוייה, יעביר שתי הרצאות בישראל בנושא; בניית קבוצה מנצחת עם דגש על אליפות אירופה 2008, ויעסוק בין היתר בדמות המאמן ובבניית תשתית של שחקנים צעירים. בהרצאות יטלו חלק גם מאמני הנבחרות הלאומיות של ישראל.

ביום שישי (8.5.09, 10.30)’ ירצה הוייה בפני חניכי קורס המאמנים של ההתאחדות הכדורגל ובפני מנהלים מקצועיים של מחלקות הנוער, וביום ראשון (10.5.09, 10.30) יעביר את ההרצאה בפני מאמני ליגת טוטו ו-הליגה הלאומית בעלי תעודת PRO, וחניכי קורס ה-PRO הנוכחי של ההתאחדות לכדורגל.

הוייה, אימן בעבר את נבחרת צרפת, כמו גם את ליון ואת ליברפול אותה הוביל לזכיה בגביע אופ”א.

בתפקידו הנוכחי בהתאחדות הצרפתית משמש הוייה כאחראי על בניית דור העתיד של הכדורגל הצרפתי.

קורס ה-PRO, אשר חניכיו ישתתפו בהרצאות הוא הקורס הבכיר ביותר של אופ”א. רישיון ה-PRO מכוון לאליטה של מאמני הכדורגל באירופה, והוא עוסק בניהול ובאימון עצמו. במהלך הקורס עוברים המאמנים הרצאות של אנשי מקצוע מאופ”א ומאמנים מרחבי העולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן