כדורגל

נציגי אופ”א ביקרו בארץ כהכנה לקראת הקונגרס שיקיימו בישראל

0
0

נציגות אופ”א, ערכו סיור באתרים המיועדים לארח בישראל את קונגרס אופ”א אותו תארח ההתאחדות לכדורגל בחודש מרץ 2010 ◄ נשיא אופ”א, מר מישל פלאטיני, יגיע בחודש ספטמבר לארץ
נציגי אופ
נציגי אופ”א ביקרו בארץ כהכנה לקראת הקונגרס שיקיימו בישראל

ההכנות לקראת קונגרס אופ”א אותו תארח ההתאחדות לכדורגל במרץ 2010, נכנסות להילוך גבוה: בסוף השבוע ביקרו בארץ ג’ני בורנייה, קטלינה נבארו ויסמינה סיד, שלוש מנהלות אירוע הקונגרס מטעם אופ”א, שהגיעו לבדוק ולהתרשם מאתרי האירוח האופציונליים לקונגרס.

נציגות אופ”א שלוו על ידי רונן הרשקו מנהל אגף הנבחרות בהתאחדות לכדורגל, בדקו בין היתר את המלונות המיועדים לארח את האורחים הרבים הצפויים להגיע לקונגרס, אתרים לקיום הקונגרס עצמו ואולמות לקיום מסיבות עיתונאים רשמיות.

נציגות אופ”א אף ערכו סיור בנתב”ג, וקיבלו סקירה מנציגי רשויות שדות התעופה על הנהלים הקיימים.

ההתאחדות לכדורגל בישראל, נבחרה לארח בישראל את הקונגרס היוקרתי שייערך ב-25.3.2010, בנוכחות נשיא פיפ”א מר ספ בלאטר, נשיא אופ”א, מר מישל פלאטיני (שיגיע בחודש ספטמבר לארץ), ונשיאי כל ההתאחדויות באירופה, דבר המראה על האמון שמעניקה אופ”א בהתאחדות לכדורגל הישראלית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן