כדורגל

שחקני נבחרת ישראל השתתפו ביום הכדורגל של ספורטאי ה”ספיישל אולימפיקס”

0
0

שחקני נבחרת ישראל, המאמן מוטי איוניר והשופט לירן ליאני, יחד עם למעלה מ-200 ספורטאים בעלי לקות שכלית השתתפו בהפנינג בשיתוף ההתאחדות לכדורגל שחילקה לילדים כדורי רגל וחולצות
שחקני נבחרת ישראל השתתפו ביום הכדורגל של ספורטאי ה
שחקני נבחרת ישראל השתתפו ביום הכדורגל של ספורטאי ה”ספיישל אולימפיקס”

שחקני נבחרת ישראל, קלמי סבן ועמיתו איתי שכטר לקבוצת מכבי נתניה, יחד עם מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מוטי איוניר, שוער נבחרת נערים א’ גל אנגלשטיין, והשופט לירן ליאני השתתפו היום (חמישי) בהפנינג הכדורגל של ספורטאי הספיישל אולימפיקס (ספורטאים בעלי לקות שכלית).

למעלה מ-200 ספורטאים וילדים בעלי צרכים מיוחדים, הגיעו למתחם ה’גולטיים’ בעיר כפר סבא להפנינג כדורגל שכלל 17 תחנות הפעלה; בעיטות לשער, כדרורים, הבקעה לשוערים ועוד.

קלמי סבן ואיתי שכטר בטקס

בסיום היום נערכו 3 משחקי ראווה של ספורטאי ה”ספיישל אולימפיקס”, מחוזקים בכדורגלנים קלמי סבן ו-איתי שכטר נגד מאמניהם, כאשר באחד המשחקים שפט לירן ליאני.

ההתאחדות לכדורגל בישראל, אף העניקה לילדים חולצות נבחרת ישראל וכדורי רגל חתומים על ידי שחקני הנבחרת.

אורן צאיג, רכז ענף הכדורגל בספיישל אולימפיקס; “אנו מודים להתאחדות לכדורגל על תרומתה האדירה להצלחת האירוע, ואנו מתכננים להמשיך את המסורת גם בעונה הבאה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן