כדורגל נשים

אס”א תל אביב ומכבי חולון, עלו לגמר גביע המדינה כדורגל נשים

0
0

מכבי חולון הביסה 0:5 את מכבי כשרונות חדרה ◄ אס”א תל אביב במשחק הראשון 0:5 על הפועל באר שבע ◄ שתי הקבוצות העפילו לגמר גם בעונה שעברה, אז ניצחה חולון בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה
אס
אס”א תל אביב ומכבי חולון, עלו לגמר גביע המדינה כדורגל נשים

בערב חצאי הגמר במסגרת גמר גביע המדינה לנשים לעונת המשחקים 2008/2009, שנערך באצטדיון רמת גן, גברה הערב (חמישי), אס”א תל אביב במשחק הראשון 0:5 על הפועל באר שבע, ומכבי חולון הדאבליסטית הכניעה במשחק השני 0:5 את מכבי כשרונות חדרה.

שתי הקבוצות העפילו לגמר גם בעונה שעברה, אז ניצחה חולון בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

הערב, כאמור גברה אס”א תל אביב בתוצאה 0:5 על הפועל באר שבע. לאחר 31 דקות ללא שערים בשליטת אס”א, עלתה הפיינאליסטית מהעונה שעברה ליתרון משער של נעמי בלחסן.

מורן לביא, הכפילה את היתרון לפני השריקה למחצית (45) של השופט לירן ליאני, ובדקה ה-47 קבעה שלי ישראל את התוצאה 0:3 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

אס”א המשיכה לשלוט, והוסיפה שני שערים תוך 3 דקות, כאשר סילבי ז’אן (58) ומורן לביא בשערה השני במשחק (61) קבעו את תוצאת המשחק.

מכבי חולון הביסה 0:5 את חדרה

במשחק השני, גברה מכבי חולון בתוצאה 0:5 על מכבי כשרונות חדרה. שירלי אוחנה (13) ואור ארז (45) קבעו 0:2 לפני המחצית. אוחנה השלימה צמד בדקה ה-48, וכעבור 3 דקות כבשה ורד כהן את הרביעי לזכות חולון.

חדרה, נותרה החל מהדקה ה-60 בתשע שחקניות לאחר שספיר כדורי ואפרת בן אהרון ספגו כרטיס אדום מהשופט מנשה משיח. החולונית טל שינו קבעה את תוצאת המשחק בדקה ה-68.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן