כדורגל

מוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה: פרויקט השוערים יביא תועלת רבה לכדורגל הישראלי

0
0

פרוייקט השוערים של ההתאחדות לכדורגל יצא היום לדרך. שוערי העבר: בוני גינצבורג, יצחק ויסוקר ואריה בז’רנו ידריכו את שוערי הנבחרות: “המטרה שלנו היא לייצר דור שוערים טוב לכדורגל שלנו”
מוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה: פרויקט השוערים יביא תועלת רבה לכדורגל הישראלי
מוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה: פרויקט השוערים יביא תועלת רבה לכדורגל הישראלי

פרוייקט השוערים של ההתאחדות לכדורגל יצא היום (שני) לדרך במגרש האימונים באצטדיון ר”ג. הפרוייקט, הראשוני מסוגו בישראל, נועד לטפח מקרוב ולהכשיר מקצועית דור חדש של שוערי נבחרות ישראל, על מנת שאלו יוכלו בעתיד להוביל את הנבחרת הלאומית.

באימון הראשון היום תרגלו יצחק ויסוקר, אריה בז’רנו ובוני גינצבורג את השוערים. השוערים עברו בין תחנות שבכל אחת תורגל פן אחר בתפקיד השוער.

מוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה המרכז את הפרויקט, אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל; “המטרה היא להצמיח דור עתיד של שוערים שיוכל לאייש את הנבחרות הצעירות. לקחנו את השוערים המוכשרים ביותר, ובמסגרת הזו של מאמנים שהם שוערי עבר מצטיינים אפשר להקנות להם דברים חדשים ולעבוד איתם בצורה אינטנסיבית יותר. אני מאמין שהפרוייקט יביא הרבה תועלת לכדורגל הישראלי”.

בוני גינצבורג; “הפרויקט נועד לקחת את שוערי הנבחרות הצעירים ולתת להם טיפים על מנת שיוכלו לשפר וליישם בקבוצות. המטרה היא לייצר דור שוערים טוב, ובעיקר לתת להם להבין שהם צריכים להנות על המגרש”.

אריאל הרוש, שוערה של בית”ר ירושלים והנבחרת הצעירה; “הפרוייקט הזה הוא צעד נכון ונבון שיכול לעזור לנו להתקדם ולעלות בכמה דרגות. יש כאן שוערים גדולים שיש לנו הרבה מה ללמוד מהם כדי להתקדם”.

במהלך החודשיים הקרובים יתכנסו השוערים לימי אימונים מרוכזים

מטרת הפרויקט המיועד לשוערים בגילאי 16-21, תהיה להפגיש בין השוערים בגילאים השונים ולהעניק להם מסגרת מקצועית שתאפשר להם להתפתח בצורה הטובה ביותר.

הפרוייקט אותו מרכז מוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה, כולל שוערים מהנבחרת הצעירה, ומנבחרות הנוער והנערים של ישראל, שמהווים את השלד העתידי של שוערי ישראל.

במהלך החודשיים הקרובים יתכנסו השוערים לימי אימונים מרוכזים (שני אימונים בכל יום), שם יעברו הדרכה מיוחדת ותרגול ממוקד על ידי מאמני השוערים; יצחק ויסוקר, אריה בז’רנו, שולי גילארדי ובוני גינצבורג.

רשימת השוערים המשתתפים; אריאל הרוש (בית”ר ירושלים), דניאל ליפשיץ (מכבי נתניה), איתי ארקין (הפועל ר”ג), אריק ינקו (הפועל ת”א), ליאור חידריאן (הפועל אשקלון), אייל נוביק (הפועל ראשל”צ), אוראל כהן נאמן (בית”ר ירושלים), מייק חן (מכבי ת”א), יונתן אוסגי (הפועל ת”א), בוריס קליימן (הפועל כפ”ס), רם שטראוס (מכבי חיפה), אבירם זיאת (בית”ר ירושלים), גל אנגלשטיין (צפרירים חולון), רון שושן (מכבי חיפה), ברק לוי (מכבי ת”א).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן