ימים טעימים

יקב הרי גליל והמלון הסקוטי בחודש יין וקולינריה

0
0

הסדנאות והארוחות במלון הסקוטי, פתוחות יהיו לקהל הרחב; גולת הכותרת, הינם סופי השבוע הקולינאריים בהם יבשלו מיטב השפים כמו שף מאיר אדוני, ממסעדת “כתית” ושף אביב משה ממסעדת “מסה” ◄ את הארוחות ילוו מבחר יינות יקב הרי גליל
יקב הרי גליל והמלון הסקוטי בחודש יין וקולינריה
יקב הרי גליל והמלון הסקוטי בחודש יין וקולינריה

במהלך חודש מארס, יקיים המלון הסקוטי בעיר טבריה, יחד עם “יקב הרי גליל” חודש יין וקולינריה, במהלכו תתקיימנה סדנאות יין וטעימות מודרכות. מדריכי היין ישתפו את הקהל בהמלצות וטיפים: הטרואר בגליל, כיצד טועמים יין, הפעלת החושים השונים, התאמת יין לאוכל, מה בין אדום ולבן ועוד.

בנוסף ישולבו יינות יקב הרי גליל בהרצאות; “הקשר בין יין ואהבה”, “פורים ויין” עם מני פאר ועוד.

גולת הכותרת, הינם סופי השבוע הקולינאריים בהם יבשלו מיטב השפים כמו שף מאיר אדוני, ממסעדת “כתית” ושף אביב משה ממסעדת “מסה”. את הארוחות ילוו מבחר יינות יקב הרי גליל.

אין ספק, כי תרבות היין בישראל ממשיכה לפרוח, מדי שנה מצטרפים לשוק היין המקומי יקבים חדשים, מגוון היינות גדל ואיתו גם המודעות והצורך של הצרכן להרחבת הידע האישי.

חשיפה לידע, המשולב בחוויות הטעימה והאירוע הנחגג, מביאה להבנה ובקיאות בעולם היין, אך בעיקר תורמת ליכולת לבחור בהתאמה לטעם האישי הנרכש.

הסדנאות והארוחות במלון הסקוטי (הרשמה 04-6710710), פתוחות לקהל הרחב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן