דת | יהדות

המונים בהילולת הרבנית מנוחה רחל סלונים בעיר חברון

0
0

הרב שלום דב וולפא שיבח את הנציג בכנסת ד”ר מיכאל בן ארי שיקדש שם שמיים וילחם להצלת ארץ ישראל יחד עם כל חבריו לסיעת האיחוד הלאומי ואף הוסיף שהצלחנו להכניס את תלמידו של הרב כהנא לכנסת לאחר שבמשך שנים היו מוחרמים ומנודים רק בגלל מסירות נפשם לארץ ישראל
המונים בהילולת הרבנית מנוחה רחל סלונים בעיר חברון
המונים בהילולת הרבנית מנוחה רחל סלונים בעיר חברון

מאות רבות השתתפו אמש באירועי הילולת הרבנית מנוחה רחל סלונים בחברון “מייסדת היישוב החב”די בחברון, לפני 170 שנה ונכדתו של רבי שניאור זלמן מילאדי בעל התניא, לרגל 121 שנה לפטירתה. האירוע החל בעלייה לציונה בבית העלמין האשכנזי בעיר בהשתתפות קהל רב וצאצאי הרבנית. משם המשיכו למערת המכפלה לתפילת ערבית.

לאחמ”כ התקיימה סעודת ההילולא גדולה במרכז גוטניק בהשתתפות אורחי הכבוד הגאון הרב שלום דב וולפא צאצא הרבנית ויו”ר תנועת ארץ ישראל שלנו, ונציג התנועה בכנסת הרב ד”ר מיכאל בן ארי מרשימת ה”האיחוד הלאומי”.

בן ארי בנאומו סיפר בהתרגשות כיצד לפני 28 שנה היה מגואלי בית העלמין בה טמונה הרבנית ואף ישן בלילות לשמור על הציון ובית העלמין בתקופה שפרופ’ בן ציון טבגר גאל את האדמות במסירות נפש.

הרב שלום דב וולפא שיבח את הנציג בכנסת ד”ר מיכאל בן ארי שיקדש שם שמיים וילחם להצלת ארץ ישראל יחד עם כל חבריו לסיעת האיחוד הלאומי ואף הוסיף שהצלחנו להכניס את תלמידו של הרב כהנא לכנסת לאחר שבמשך שנים היו מוחרמים ומנודים רק בגלל מסירות נפשם לארץ ישראל.

כמו”כ דיברו הרב משה צבי הלפרין נציג איגוד הצאצאים, הרב ויקטור עטיה השליח בחברון וקרית ארבע, ר’ צבי סלונים מקדומים מגואלי אדמות ארץ ישראל ומצאצאי הרבנית, הרב ברוך מרזל, הרב דני כהן השליח בחברון שהודה לציבור הרחב שהגיע ועל הסיוע. את הארוע הנחה הרב יוסף הרטמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן