הריון | לידה | תינוקות

“הרנטגן” חזה בדיוק יום לידת התינוק הראשון לשנת 2009 במרכז רפואי זיו צפת

0
0

נולד לאפרת וגלעד אלדן שכטר, בריא וחזק במשקל 3.640 ק”ג, בשעה שתים בלילה והיה התינוק הראשון לקבל את השנה האזרחית החדשה בגליל! ◄ השנה החולפת, 2008 – נרשמה כשנת שיא במספר הלידות במרכז רפואי זיו בה נולדו 2,980 תינוקות!

“הרנטגן” חזה בדיוק יום לידת התינוק הראשון לשנת 2009 במרכז רפואי זיו צפת

התינוק הראשון שקידם בברכה את שנת 2009 במרכז רפואי זיו בעיר צפת הוא בנם של אפרת וגלעד אלדן שכטר תושבי קרית שמונה. הזוג, מספר, כי נערכו ליום הזה במדויק וידעו מתי יגיח לאוויר העולם בנם! זאת לאור העובדה, כי לפני שבועיים נכחה האם אפרת, עורכת דין במקצועה, בישיבה חגיגית אליה זומן גם הרב איפרגן המכונה “הרנטגן”, הידוע ביכולות הראייה שלו למקרים הקשורים בבריאות.

האם אפרת, אמרה, כי שמעה רבות על כבוד הרב ועל כוחותיו, ומכיוון שהייתה בחודש מתקדם להריונה בקשה לקבל מהרב המקובל כמקובל “ברכה ללידה קלה”. היא המתינה עד לסיום האירוע וביקשה לדעת האם הלידה תהייה בשלום ומתי תתקיים.

הרב איפרגן, לא היסס וענה, כי תביא לעולם תינוק בריא והלידה תהיה תקינה וכי היא תלד בתאריך 1.1.09, דבר שריגש אותה מאוד! ואכן בדיוק כפי שחזה הרב איפרגן, נולד התינוק בריא וחזק במשקל 3.640 ק”ג, בשעה 02:00 בלילה והיה התינוק הראשון לקבל את השנה האזרחית החדשה בגליל!

במרכז רפואי זיו, צפת, יודעים לספר, כי השנה החולפת, 2008 – נרשמה כשנת שיא במספר הלידות במרכז הרפואי בה נולדו 2,980 תינוקות!

בהשוואה לשנת 2007 הגיע מספר הלידות ל- 2,951 לידות, ובשנת 2006 למרות המלחמה בצפון (מלחמת לבנון השנייה), נולדו 2,753 תינוקות במרכז רפואי זיו.

תינוקות הגליל והגולן מצטרפים ל- 157 אלף התינוקות שנולדו בשנת 2008 במדינת ישראל. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה גדלה אוכלוסיית ישראל ב- 1.8%.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן