כדורגל חופים

ליסינג ישיר נתניה קיימה היום את האימון האחרון לפני הנסיעה לגמר ליגת האלופות

0
0

צחי אילוז, קפטן נבחרת ישראל וכוכב הקבוצה: “חשוב לנו להצליח במפעל הזה, הבטחנו לאבי חזן (הספונסר של “ליסינג ישיר”) שאנחנו חוזרים עם הגביע, אחרת הוא לא ייתן לנו לעלות על המטוס חזרה ארצה…
ליסינג ישיר נתניה קיימה היום את האימון האחרון לפני הנסיעה לגמר ליגת האלופות
ליסינג ישיר נתניה קיימה היום את האימון האחרון לפני הנסיעה לגמר ליגת האלופות

אלופת ישראל קבוצת “ליסינג ישיר” נתניה, ערכה היום (שלישי) את האימון האחרון שלה לפני יציאתה והשתתפותה בגמר ליגת האלופות בעיר לנק שבשוויץ שיתקיים (ביום שישי ה- 4.7.08). כזכור אלופת ישראל בכדורגל חופים “ליסינג ישיר” נתניה, הוזמנה ע”י ההתאחדות הבינ”ל לכדורגל חופים וההתאחדות השוויצרית להשתתף לראשונה בתולדותיה במפעל ליגת האלופות בכדורגל חופים.

האלופה “ליסינג ישיר” נתניה הוגרלה נגד קבוצת פ.צ ביטום. בשורות האלופה האסטונית משחקים חמישה שחקנים מנבחרת אסטוניה ב-“כדורגל חופים” שהגיעה עד רבע גמר גביע אירופה בשנה שעברה ונעצרה רק ע”י אוקראינה בתוצאה 3:1.

בקבוצת פ.צ ביטום שחקנים בקבוצות כדורגל מקצועניות במהלך השנה ובהם: ריסטו ספאריק (שחקן פ.ס טאלין), אנטי ארסט (שחקן נומה קאלו), אינדרק סיסקה (שחקן קלאב טאלין), אריק שטיינברג (שחקן טאמה אוטו קיבולי) ו-אלבר פרידל.

עבור האסטונים מדובר בפעם השנייה בה הם לוקחים חלק במפעל ליגת האלופות בו הצליחו בשנה שעברה לעבור סיבוב אחד. במידה והאלופה הישראלית תצליח לעבור משוכה זו, היא תפגוש את המנצחת בין אלופת צרפת קבוצת “לס דימברס” לאלופת צ’כיה קבוצת “ביץ’ סוקר צ’אב” לשלב רבע הגמר.
כאמור משחקה של האלופה, “ליסינג ישיר” נתניה, יפתח את גמר ליגת האלופות שיחל בשעה 14:00 ביום ו’ ה – 4.7.08.

הקבוצות שהבטיחו השתתפותן עפ”י סדר הגרלת המשחקים:

● 14:00 “ליסינג ישיר” נתניה (ישראל) – פ.ס ביתום (אסטוניה)
● 15:30 לאס דימברס (צרפת) – ביץ’ סוקר צ’אב (צ’כיה)
● 17:00 גולדאיין פלוס (הונגריה) – פלייס דה אלמיארה (ספרד)
● 20:00 סטלה רוסה (אוסטריה) – ב.אס.סי סקורפיונס באזל (שוויץ)

מפעל ליגת האלופות המתקיים זה פעם שלישית בעירייה הציורית לנק, שבאלפיים השוויצרים מארח את המשחקים ב – מכון קרספו לתרבות הספורט (שהוא מעין “מכון ויינגיט” השוויצרי) וארנת כדורגל החופים מוקמת בו בצורה מלאכותית.

תוך כדי כך הגדיל אבי חזן הבעלים של הקבוצה את תמיכתו בקבוצה והיא עומדת על כ-90,000 שקלים, סכום שיא לתמיכה בקבוצת כדורגל חופים, מאז הקמת המפעל בעונה שעברה.

המאמן בני לם והכדורגלן צחי אילוז: מודעים לציפיות שפיתחנו בקרב חובבי הענף

בני לם, מאמן הקבוצה, ציין, היום, כי;” אנחנו מודעים לציפיות שפיתחנו בקרב חובבי הענף וזה שעיר שלמה ומדינה שלמה עומדת מאחורינו בציפייה לחזור עם הגביע. אנחנו נעשה כל שביכולתנו לחזור עם גביע אירופה”.

צחי אילוז, קפטן נבחרת ישראל וכוכב הקבוצה: “חשוב לנו להצליח במפעל הזה, הבטחנו לאבי חזן (הספונסר של “ליסינג ישיר”) שאנחנו חוזרים עם הגביע, אחרת הוא לא ייתן לנו לעלות על המטוס חזרה ארצה… אנחנו מודעים לכובד המשקל המונח על כתפינו , אך עמדנו בלחצים כאלה בכבוד העונה ובעונה שעברה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן