מדריך לצרכן

דן סלס מנכ”ל ’אופציה’: אלפי ישראלים שהופלו לרעה יוכלו לזכות מעתה במשכנתא

0
0

חברות הביטוח גילו לאחרונה נישה רחבה ביותר של לקוחות פוטנציאלים, שעד כה היו מוקצים מחמת מיאוס – אנשים עם בעיות בריאות • כבר בקיץ האחרון התאפשר לאנשים חולים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל ולנסוע לטייל בחו”ל בלב שקט דבר שלא יכלו לעשות קודם לכן
דן סלס מנכ
דן סלס מנכ”ל ’אופציה’: אלפי ישראלים שהופלו לרעה יוכלו לזכות מעתה במשכנתא

מאות אלפי ישראלים שהיו מנועים עד היום מלרכוש בית, עקב בעיות בריאות מהן סבלו, יוכלו מעתה לזכות משכנתא. חולי אפילפסיה, חולי סוכרת במצב קשה, חולי לב, מושתלי איברים, בעלי היסטוריה של סרטן, ועוד רבים אחרים, לא יכלו עד היום לרכוש ביטוחי חיים – מה שמנע מהבנקים לאשר להם משכנתאות. לאחרונה, החלו מספר חברות ביטוח לשווק פוליסות לביטוח חיים לאנשים עם בעיות בריאות.

לדברי דן סלס* מנכ”ל חברת ’אופציה’, מאפשרת ההתפתחות הזו למאות אלפי ישראלים לעבור את משוכת הביטוח ולזכות במשכנתאות לרכישת דירות.

“הבנקים נוהגים להעניק משכנתאות כמעט אך ורק ללווים שביטחו את עצמם בביטוח חיים.

ביטוח זה, מבטיח, כי המשכנתא תוחזר לבנק במקרה בו הלווה ימות לפני תום החזר החוב” – אומר דן סלס, מנכ”ל חברת אופציה – פתרונות ביטוחיים בכל מצב בריאות; “הסיבה לכך, הומאנית וגם פרקטית – הבנקים לא מעוניינים לפנות אישה שאיבדה את בעלה ומגדלת בכוחות עצמה את ילדיה, רק מפני שהיא לא מסוגלת לעמוד בתשלומי המשכנתא”.

עד כאן הכל טוב ויפה, אך הנוהל ההומאני הזה גרם לאפליה קשה לאורך השנים של מאות אלפי ישראלים.

“רוב מי שלקה בסוכרת קשה, מחלת לב, אפילפסיה, עבר השתלת איברים, או לקה במחלת סרטן בחמש השנים האחרונות – לא הצליח על פי רוב לעבור את הליך ’החיתום’ (הליך ההחלטה של חברת הביטוח האם לבטח את המועמד) לביטוח חיים באף חברת ביטוח” – אומר דן סלס; “משמעות הדבר הייתה שרק מעטים מהלוקים במחלות אלה זכה לביטוח חיים שאפשר לו לקחת משכנתא.

■ הטרנד החדש: ביטוח אנשים עם בעיות בריאות

חברות הביטוח, גילו לאחרונה, נישה רחבה ביותר של לקוחות פוטנציאלים, שעד כה היו מוקצים מחמת מיאוס – אנשים עם בעיות בריאות.

בזמן האחרון הושקו בבת אחת שלוש פוליסות ביטוח משמעותיות העונות על צרכיהם של מאות אלפי ישראלים; ביטוח בריאות לאנשים הסובלים ממחלות לב, ביטוח נסיעות לחו”ל המיועד גם לאנשים הסובלים מבעיות בריאות וביטוח החיים שההצטרפות אליו אינה כרוכה בחיתום רפואי והוא מיועד לכל אדם בכל מצב בריאות.

דן סלס, מנכ”ל חברת אופציה, מספר, כי כבר בקיץ האחרון, התאפשר למאות אנשים חולים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל ולנסוע לטייל באירופה ובארה”ב בלב שקט דבר שלא יכלו לעשות קודם לכן.
__________

● דן סלס הוא מנכ”ל חברת ’אופציה’ המתמחה במתן פתרונות ביטוחיים לאנשים בכל מצב בריאות. החברה השיקה לא מזמן קו ייעוץ ללא תשלום לאנשים עם בעיות בריאות המחפשים פתרונות ביטוח שמספרו: ’אופציה-1-800’. פרטים על החברה, ניתן למצוא באתר האינטרנט אופציה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן