מדריך לצרכן

כך תפחית את סיכוייך להיות קורבן לפריצה בביתך עם החזרה לבית הספר

0
0

אין להשאיר את מפתח הבית במקומות כמו; ארון חשמל, מתחת לשטיח, עציץ או בכל מקום יצירתי אחר – הגנבים מכירים מקומות אלה ■ יאיר חגבי, יו”ר ארגון המנעולנים בישראל, בלשכת המסחר, מציע 8 עצות לרגל פתיחת שנת הלימודים;
כך תפחית את סיכוייך להיות קורבן לפריצה בביתך עם החזרה לבית הספר
כך תפחית את סיכוייך להיות קורבן לפריצה בביתך עם החזרה לבית הספר

לאחרונה, פורסמו מקרים רבים של התפרצויות לרכוש באמצעות שיטות פריצה מתוחכמות ומגוונות, לרבות באמצעות מפתחות מועתקים ובאמצעות “פריצה שקטה”. תחילת שנת הלימודים היא הזדמנות טובה ללמוד איך להגן על רכושך, מאחר ולא מעט מקרים של פריצה לרכוש התאפשרו ע”י השגת מפתח הדירה דרך ביה”ס בו לומד ילדכם.

יאיר חגבי, יו”ר ארגון המנעולנים בישראל, בארגון לשכת המסחר, מציע 8 עצות לרגל שנת הלימודים;

1. לעולם אין להשאיר את מפתח הבית בתיק בי”ס. כאשר הילד נמצא בפעילות מחוץ לכיתה כמו שיעור התעמלות וכו’… כדאי להצמיד את המפתח לילד באמצעות שרשרת וכד’.

2. אין להשאיר את מפתח הבית במקומות כמו; ארון חשמל, מתחת לשטיח, עציץ או בכל מקום יצירתי אחר – הגנבים מכירים מקומות אלה והם יצירתיים, לא פחות.

3. אין להשאיר את מפתחות הבית ללא השגחה כמו במוסך, על שולחן במשרד, על עגלת הסופר וכו’. אחת השיטות הנפוצות היא העתקת מפתח ע”י קריאת הצירופים ללא לקיחה פיזית של המפתח.

4. החלטתם לשדרג את מנעול דלת ביתכם – העדיפו מנעול בעל מפתח מבוקר שיכפול אמיתי (בעל כרטיס לשכפול מפתחות), על מנת להשיג הגנה מרבית נגד העתקה.

5. שכפל מפתחות במקום מאושר ואמין בלבד. וודא, כי שוכפלה כמות המפתחות הדרושה וקיבלת את כולם, וודא שאופסה מכונת השכפול בתום השכפול ובנוכחותך.

6. בעת החלפת מנעול בדלת ביתך וודא, כי המנעול חדש ואריזתו נפתחה בנוכחותך.

7. לסיום, בכל מקרה של צורך בשירותו של מנעולן מומחה, לעולם העדף מנעולן חבר בארגון המנעולנים בישראל. כך תבטיח לעצמך מנעולן ממיטב המנעולנים בארץ, המחויב למקצועיות ואמינות ללא פשרות וכתובת לתלונות.

8. עוברים דירה? החליפו את מנעולי הדירה החדשה עוד לפני העברת הרכוש לדירה.

ארגון המנעולנים בישראל

“ארגון המנעולנים בישראל” הינה עמותה ללא כוונת רווח. העמותה הוקמה בין היתר, עבור האזרח. אנשי העמותה אומרים כי; “מקצוע המנעולנות, מטבע הדברים, הינו מקצוע ייחודי ורגיש במיוחד, ולכן חשוב מאוד שאתה, הצרכן, תדע לבחור נכון את המנעולן שלך, שהרי הבטחון שלך, של משפחתך ורכושך תלויים בבחירה זו.

“ארגון המנעולנים בישראל” שם לו למטרה להוביל את ענף המנעולנות בארץ ולהביאו לרמה הגבוהה ביותר של מקצוענות, איכות, שירות ואמינות ובמחירים הוגנים, ולכן “ארגון המנעולנים בישראל” מקבל לשורותיו רק מנעולנים העומדים בקריטריונים המחמירים שהציב הארגון. אתה הצרכן יכול לבחור בכל אחד מחברי הארגון ולהיות בטוח במקצועיות ובאמינות המנעולן.

על מנת להיות בטוח שהמנעולן שלך חבר בארגון המנעולנים בישראל, דרוש לראות תעודת “מנעולן חבר בארגון המנעולנים בישראל”, בכל מקרה של מחלוקת או אי שביעות רצון, יש לפנות אל; “ארגון המנעולנים בישראל”.

לחיפוש מנעולן חבר ארגון באזור מגוריך, היכנס לאתר הארגון: WWW.ILA.CO.IL

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן