קיסריה

קיסריה: התושבים זכאים מהיום להיכנס למתחם הנמל ללא תשלום

0
0

הכניסה עם הצגת כרטיס תושב ■ עקב מגבלה תפעולית ובטיחותית, הוגבלה כניסת כלי רכב לחניה הפנימית.
קיסריה: התושבים זכאים מהיום להיכנס למתחם הנמל ללא תשלום
קיסריה: התושבים זכאים מהיום להיכנס למתחם הנמל ללא תשלום

החברה לפתוח קיסריה הגיעה להסכם עם רשות הטבע והגנים, על-פיו תושבי קיסריה, זכאים להיכנס למתחם הנמל ללא תשלום מהיום (חמישי).

בחברה, מבקשים לציין, כי הכניסה הינה למתחם העיר הצלבנית (לא כולל ההיפודרום והתיאטרון) ובתוקף עם רק הצגת כרטיס תושב.

החברה לפיתוח קיסריה, מוסיפה ומציינת, כי; “עקב מגבלה תפעולית ובטיחותית, הוגבלה כניסת כלי רכב לחניה הפנימית. החניה הפנימית מותרת לעובדי המתחם, נכים, קשישים ומוגבלי תנועה בלבד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: [email protected]

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לתקשורת

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

אחרי החורף האביב הגיע

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

ישראל חוגגת 78