כדורגל חופים

נבחרת ישראל זכתה בעיר נתניה בטורניר כדורגל חופים גברה בגמר על גרמניה 3:4

0
0

לנבחרת הוענק גביע הניצחון המעוצב בדמותו של כדורגלן ובו משובצים יהלומים ואבני חן • המאמן לם; הבאתי אליפות עולם ראשונה לישראל. הרמתי דבר גדול למדינה. הבאתי דבר גדול • הקפטן צחי אילוז; “לרגעים כאלה מחכה שחקן כדורגל
נבחרת ישראל זכתה בעיר נתניה בטורניר כדורגל חופים גברה בגמר על גרמניה 3:4
נבחרת ישראל זכתה בעיר נתניה בטורניר כדורגל חופים גברה בגמר על גרמניה 3:4

נבחרת ישראל בהדרכתו המאמן בני לם זכתה בטורניר כדורגל חופים שהתקיים בחוף פולג נתניה, לפני שעה קלה לאחר ניצחון בגמר על נבחרת גרמניה, בתוצאה 3:4. את שער הניצחון הנדיר כבש הקפטן צחי אילוז עם העקב והשלים צמד פרטי במשחק. בטורניר השתתפו נבחרות טורקיה וצרפת עם כוכב העבר האגדי אריק קנטונה.

הפתיחה הייתה סוערת כאשר נבחרת גרמניה תקפה ורק עצירה נפלאה של מוטי אברג’יל מנעה אי נעימות.

בדקה ה-3, העלה רג’יד באדיר, את הנבחרת ליתרון ראשון. 0:1 לנבחרת ישראל. היציעים געשו.

בדקה ה-4, קפטן הנבחרת צחי אילוז ומלך השערים שלה העלה כבר ל-0:2 ואת מאזנו ל-12 שערים. הנבחרת הגרמנית נכנסה להלם ובלבול.

בדקה ה-6, החטא ועונשו; שגיאה גסה של קובי חסן שחקן הגנת נבחרת ישראל שהכשיל את דנילו עלתה ביוקר נבחרת גרמניה צימקה בבעיטת עונשין 2:1.

בדקה ה-7, השחקן המצוין דוס סנטוס של נבחרת גרמניה ניסה כוחו אך כדור הרעם שלו ממרחק של 16 מטרים נפגש רק בקורה של אברג’יל. מן העבר השני בעט לקורה גם הקפטן הישראלי אילוז.

בדקה-11 לקראת סיום השלישי הראשון הישווה דנילו בפנדל נוסף, 2:2, לא לפני שהשופט הצרפתי חולל סערה כאשר לטענת ישראל קיפח אותה בהחלטתו לקרן לא מוצדקת.

משה עמר מתעמת מול הגרמני בסוף המשחק התברר מי עדיף

בשליש השני, ניסו הגרמנים לסחוט עבירות ולהתין לשריקות השופט כדי להגיע להכרעה ממצבים אלו. ישראל שפתחה את השליש השני טוב הלכה וחלשה.

בדקה ה-13, העלה לירון פרטוק את הנבחרת ליתרון כאשר הבחין במיקום רע של השוער וממרכז המגרש ירה לשער ופנימה 2:3 לזכות נבחרת ישראל.

הגרמנים נלחצו ובאדיר ואילוז היו קרובים להבקעה. אך הלחץ וההתרגשות מנעו זאת לרווחת הנבחרת הגרמנית.

על הרצון העז לשלוט בכל כדור בקרב הנבחרות העיבה פציעת שני שחקנים; כאשר אירעה התנגשות בין דוס סנטוס לשחקן הנבחרת הישראלית קובי חסן, שספג בעיטה לא מכוונת בראשו כשעלה לניסיון נגיחה, ונפל במלא גופו ומשקלו על סנטוס השחקן הגרמני.

השניים קיבלו טיפול, חסן התואשש וסנטוס שנראה כאילו יצא מכלל שימוש נותר לשבת על הספסל כשהוא סובל מכאבים בבטנו.

רגע לפני עליית הנבחרת של ישראל לשליש האחרון הדריך המאמן לם את חניכיו; “הפעילו את ראשם בחוכמה… בשכל. לגרמנים יש את נשק הסבלנות.

בואו נשתמש בנשק שלהם. כשהם יצאו לתקוף נעקוץ אותם… המשחק (הויכוחים) שלי עם השופטים הוא רק הצגות, אל תתיחסו לזה… אנחנו מעצמה בכדורגל חופים – תוכיחו זאת עכשיו יאללה קדימה לניצחון…”. נאום המאמן בני לם.

המאמן בני לם; גבר על מורו ורבו בכדורגל חופים מאמן נבחרת גרמניה

3 דקות מפתיחת השליש השלישי והכישרון הנדיר דוס סנטוס הוריד את מסיכת החמצן לאחר שנחשב ל”פצוע קשה” ניצל שגיאה קשה של השוער אברג’יל ששמט ומן הריבאונד עשה שער השוויון. 3:3.

אילוז, ניסה באותה דקה למחוק את השוויון אך השוער הגרמני הציל מן הקו ברגע האחרון.

בדקה ה-8 של השלישי האחרון הקפטן צחי אילוז הרים את היציעים בחוף רמת פולג נתניה, כאשר במבצע מדהים, מרשים עם העקב, שיגר את ישראל כלשונו ל”פודיום” כדי לזכות בגביע טורניר היהלומים בעיר נתניה מארחת הטורניר וקבע את התוצאה 3:4 לנבחרת ישראל שחגגה ניצחון ענק ומוצדק.

לנבחרת ישראל הזוכה הוענק גביע הניצחון המעוצב בדמותו של כדורגלן ובו משובצים יהלומים ואבני חן מתנת חברת מסיקה דימנדיר בבעלות אנדרי מסיקה.

צרפת סיימה במקום השלישי כשגברה על טורקיה 6:4

איזו הפתעה הכין המלך הבלתי מעורער לצופים בעיר נתניה. הכוכב אריק קנטונה של נבחרת צרפת שפרש מכדורגל חופים לאחר הניצחון שלו בגמר אליפות העולם בברזיל בשנת 2005 החליט לחזור לסיבוב נדיר וחד פעמי. והוא עשה זאת בגדול; כאשר כבש היום אחה”צ את השער השלישי, עבור הנבחרת הצרפתית!

קנטונה נימק השתתפותו בכך שהתאהב בנתניה אך הופתע כמה אנשיה אוהבים אותו

אריק קנטונה שנימק את השתתפותו בכך שהתאהב בעיר נתניה ובטורניר, החליט, כי; “צריך להחזיר לקהל הנפלא ולמארגנים של הטורניר” – עלה שוב עם חולצת הטריקולור מס’ 7.

במשחק עצמו הפגינו הצרפתיים את המשחק המוכר שלהם וככל הנראה הטיעון, כי הפסידו בגלל שהשחקנים כמעט ולא ישנו ערב המשחק נגד גרמניה היו מוצדקות.

קנטונה, שיחק בפרקים ארוכים מאוד של המשחק וכך מעבר לשער אותו כבש, הוא דאג גם לבשל את השער האחרון של צרפת.

לנבחרת צרפת כבשו; בוסקיס הבקיע 3 שערים, פלזון כבש 2 ושער אחד למיודענו קנטונה.

המאמן בני לם מאמן נבחרת ישראל; “הבאתי אליפות עולם ראשונה לישראל, הרמתי דבר גדול למדינה. הבאתי דבר גדול. מר אבי לוזון, יש כדורגל חופים במדינת ישראל. אני מאושר ומתרגש, וגם עם הרגליים על הקרקע. מגיע כל הכבוד לכולם. תראו את הקהל ותבינו מה זה כדורגל חופים. ככה הגרמנים משחקים, שיחקנו בשיטה שלהם בשליש האחרון וזה הביא את הניצחון. אם ישקיעו בזה זו תהיה אטרקציה אדירה. זה שואו והקהל אוהב שואו. שערים, גולי

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן