כדורגל חופים

נבחרת ישראל לפני טורניר היהלומים נתניה בכדורגל חופים במסעדת קולמבוס

0
0

בארוחת הגיבוש בהרצליה של הנבחרת אמר בני לם מאמן נבחרת ישראל; “שיהיה ברור אנחנו הולכים על התואר בטח לעיני הקהל הביתי שלנו – אני רוצה לנצח את אריק קנטונה”.
נבחרת ישראל לפני טורניר היהלומים נתניה בכדורגל חופים במסעדת קולמבוס
נבחרת ישראל לפני טורניר היהלומים נתניה בכדורגל חופים במסעדת קולמבוס

נבחרת ישראל בכדורגל חופים התכנסה אמש (א’) לארוחת ערב מפנקת לסגל הנבחרת ובנות הזוג שלהם במסעדת “קולמבוס” בהרצליה, לצורך, גיבוש אחרון לפני טורניר היהלומים נתניה הבין-לאומי שייערך בסוף השבוע בארנה בת 3,000 מקומות ישיבה בחוף פולג, נתניה.

אנשי מסעדת “קולמבוס”, פינקו את הנבחרת בתפריט עשיר שכלל מנות ראשונות איכותיות, סטייקים עבים וקינוחים אניני טעם.

בני לם מאמן נבחרת ישראל וקבוצת נתניה בכדורגל חופים, אמר; “יהיה חוויה אדירה לצופים בישראל במסגרת טורניר היהלומים שייערך בעיר נתניה. שיהיה ברור, אנחנו הולכים על התואר בטח לעיני הקהל הביתי שלנו – אני רוצה לנצח את אריק קנטונה”.

צרפת, גרמניה וטורקיה יגיעו השבוע לארץ, וביום חמישי יתקיימו חצאי הגמר – נבחרת ישראל תפגוש את טורקיה, ונבחרת צרפת אותה מאמן אריק קנטונה תשחק מול נבחרת גרמניה.

אלון מזרחי; “נתתי גולים יפים בכדורגל חופים, כולל בעיטת המספריים היפיפיה, מול נבחרת אנגליה, אני מקוה לשחזר את זה גם בטורניר הקרוב. אני שמח לחזור לסגל, ומקווה מאוד שניקח את הגביע”.

מיילן טנזר, יו”ר ליגת החופים, אמר לשחקנים, כי; “בתחילת המפעל הזה רבים לא האמינו ביכולת של הנבחרת וגם אני מודה – ביקשתי רק שתייצגו אותנו בכבוד… היום יותר מאי פעם אני אומר לכם אתם יכולים ואנחנו מאמינים שתצליחו להביא הישג מכובד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן