כדורגל חופים

כדורגל חופים: נבחרת ישראל לא תשתתף באליפות אירופה

0
0

זאת לאחר שרוסיה הביסה את יוון 1:5 ■ מלך השערים צחי אילוז צחי אילוז, קפטן הנבחרת, זכה בתואר ה-MVP וקיבל הצעה ממועדון ספרטה פראג הצ’כי
כדורגל חופים: נבחרת ישראל לא תשתתף באליפות אירופה
כדורגל חופים: נבחרת ישראל לא תשתתף באליפות אירופה

נבחרת ישראל, לא תשתתף באליפות אירופה, חרף ניצחונה (שלשום, מוצ”ש), על המארחת יוון, 1:2, זאת לאחר שנבחרת רוסיה, ניצחה באצטדיון האולימפי שבגליפדה, ביוון, אף היא את היוונים במטח של חמישה שערים עם מענה של שער אחד מצידה של נבחרת יוון מארחת משחקי המוקדמות העפילה לשלב הבא של אליפות אירופה שתתקיים בחודש הבא במרסיי, צרפת יחד עם ארבעת הנבחרות מדרג A באירופה; צרפת (אריק קנטונה), איטליה, פורטוגל (סגנית אלופת אירופה) וספרד (אלופת אירופה).

4 הפינליסטיות בגמר אליפות אירופה ייסעו כנציגי היבשת לאליפות העולם המתקיימת בחודש נובמבר בחוף קופוקבאנה שבריו דה-ז’אנרו-ברזיל.

ביום שישי האחרון במפגש בין ישראל מול רוסיה הייתה רגלם של הרוסים על העליונה זאת רק לאחר שבמשחק דרמתי ומרתק (6:6) הוכרע גורלו בבעיטות (הכרעה) פנדלים 13:12. ומנע למעשה בכך מנבחרת ישראל לעשות היסטוריה בענף החדש בארץ כדורגל חופים.

הנבחרת תחת הדרכתו של המאמן בני לם, סיימה את הטורניר הראשון בהשתתפותה בכבוד רב והותירה את רישומה כקבוצה שעוד תדבר בעתיד במפעל האירופי ואולי גם העולמי. כזכור נבחרת ישראל ניצחה במבחן הבינלאומי הראשון שלה בארץ את נבחרת אנגליה החזקה בתוצאה 6:5 במסגרת משחק ידידות לרגל פתיחת העונה בליגה הישראלית.

צחי אילוז, הקפטן, זכה בתואר ה-MVP וקיבל הצעה מספרטה פראג

הכדורגלן, החלוץ צחי אילוז, זכה בתואר ה-MVP, לאחר שהכדורגלן תושב העיר חדרה, שחקן יהלומי “אגאדיר” נתניה, המשמש כקפטן נבחרת ישראל, התעלה לרמה נדירה, בשני המשחקים והשיא שהפגין היה במשחק מול נבחרת רוסיה כאשר הבקיע את כל ששת השערים בתום הזמן החוקי והוסיף שער בדו-קרב בעיטות ההכרעה.

צחי אילוז, הוסיף שער אחד אבל משמעותי; שער הניצחון מול נבחרת יוון.

בעקבות יכולתו הגבוהה של אילוז, הוא הפך לשיחת היום בקרב הנבחרות וזכה להתעניינות גם מצד הצוות המקצועי של מועדון הספורט “ספרטה פראג”, והתבקש לשלוח קלטת עם ביצועיו. הצ’כים, הודיעו לאילוז, כי בקרוב יזומן לפראג.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן