כדורגל חופים

ניצחון היסטורי ראשון לנבחרת ישראל בענף כדורגל החופים על יוון 1:2

0
0

נבחרת ישראל, התעלתה וגברה על המארחים היוונים יממה אחרי ההפסד הצורב מול רוסיה • מאמן הנבחרת, לם: “כל הכבוד לשחקנים. בחודשיים של עבודה עשינו משהו מדהים. הנבחרות כאן מתאמנות כבר שנים יחד וזו הצלחה מדהימה” • הקפטן אילוז; “היום אני גאה ומאושר…”.
ניצחון היסטורי ראשון לנבחרת ישראל בענף כדורגל החופים על יוון 1:2
ניצחון היסטורי ראשון לנבחרת ישראל בענף כדורגל החופים על יוון 1:2. הנבחרת חוגגת

ניצחון היסטורי ראשון לנבחרת ישראל בענף כדורגל החופים, הושג אמש (מוצ”ש 30.06.07, באצטדיון האולימפי שבגליפדה, יוון), על נבחרת יוון 1:2 במוקדמות אליפות אירופה. ניצחון הערב (א’) של המארחים היוונים על הרוסים ונבחרת ישראל תעלה לשלב גמר אליפות אירופה שתיערך בסוף אוגוסט במארסיי, צרפת יחד עם ארבעת הנבחרות מדרג A באירופה; צרפת (אריק קנטונה), איטליה, פורטוגל (סגנית אלופת אירופה) וספרד (אלופת אירופה).

הנבחרת של המאמן בני לם, לא נתנה לאכזבה המרה להשתלט עליה בעקבות ההפסד הצורב שלשום מול נבחרת רוסיה רק לאחר תום המשחק והארכה (6:6) וסידרת בעיטות הכרעה 12:13.

בשליש הראשון של המשחק, התפתח משחק חלש אך נרשמו גם אירועים וגם שערים.

• בדקה ה-5, אמנם ישראל נטלה יוזמה אך לא תרגמה זאת לשפת השערים; השוער היווני אייליס הדף בהצלחה מעוררת הערכה, כדור עונשין של ישראל.

• בדקה ה-8, היוונים שאכזבו קשות ביכולתם כמארחים, פתחו דווקא ראשונים בשער, כדי להעלות ליתרון. היה זה קונסטינוס שבבעיטת עונשין, הכניע את השוער בן חמו, לוח התוצאות הורה על 1:0 לנבחרת יוון על נבחרת ישראל.

הקפטן צחי אילוז, שלשום מול שחקן רוסי. צילומים; קובי ברדה

• בדקה ה-10, הצליחה נבחרת ישראל להירגע כאשר עיסא אחמד שחקן מועדון בני כפר קאסם, הישווה 1:1.

בשליש השני, התפתח משחק נוקשה, על חשבון הטכניקה. העונש לצופים; השערים נותרו מיותמים.

בשליש האחרון של המשחק, נפלה ההכרעה;

• בדקה ב-27, עשה זאת שוב לנבחרת ישראל, הגדול מכולם ומלך השערים של במוקדמות אליפות אירופה הקפטן צחי אילוז, (ששיחק עם אצבע שבורה) כאשר הבקיע את השער השני, בכדור חופשי, חזק והעניק לנבחרת את הניצחון ההיסטורי על יוון מארחת הטורניר.

כאמור, לנבחרת ישראל, יש כעת 3 נקודות משני משחקים. לנבחרת רוסיה יש 2 נקודות ממשחק אחד ולמארחת 0 נקודות ממשחק אחד.

הערב, ראשון, תתמודדנה השתיים ביניהן וניצחון יווני, יעלה את נבחרת ישראל לשלב הבא בצרפת.

■ בני לם, מאמן נבחרת ישראל; “כל הכבוד לשחקנים. עשינו משהו מדהים בחודשיים של עבודת הכנה. הנבחרות המתחרות במוקדמות מתאמנות כבר שנים יחד ומבחינתי שני המשחקים במשחק ההפסד מול רוסיה בפנדלים, והערב בניצחון על נבחרת יוון הם הצלחה מדהימה.

בני לם

השחקנים, הוכיחו בגרות ועשו כל מה שביקשתי מבחינה מקצועית. צריך, לזכור, כי היום באנו אחרי שאתמול היינו שבורים מההפסד זה מרגש מאד לנצח. עשינו נס פה באתונה.

היריבות שלנו לא ספרו אותנו ועכשיו הם מבינים מי אנחנו. זהו, עד עכשיו, התכוננו למשחקים ומעכשיו אנחנו הולכים לבלות. זה מגיע לשחקנים”.

■ צחי אילוז, קפטן נבחרת ישראל; “אחרי המשחק מול רוסיה הייתי גאה להיות חלק מהנבחרת הזו, היום אני גאה ומאושר.

לא הייתי אמור לשחק לאחר שבמשחק הראשון שברתי את האצבע, אבל ראיתי את העיניים של החבר’ה והחלטתי שאני עולה לשחק בכל מצב.

שלומי בן חמו

ראיתי הרבה דברים בחיים שלי בכדורגל, אבל לא ראיתי כאלה אנשים שנותנים כל כך הרבה לב ונשמה. אני שמח שניצחנו ועכשיו יידעו להעריך מי אנחנו”.

“אני מבקש להודות לקהל הישראלי שהחזיק לנו אצבעות בבית ומבקש להחזיק אצבעות לנבחרת היוונית שתנצח את הרוסים”.

■ שלומי בן-חמו, שוער נבחרת ישראל, המצטיין של המשחק; “אני גאה בהישג של הנבחרת מצידי נתתי את הכול את הגוף והנשמה גם במשחק היום וגם במשחק מול הרוסים”.

בתום המשחק ביקשו נציגי נבחרת שוייץ שהמשלחת הישראלית תכין קלטת של השוער שלומי בן-חמו לאור יכולתו המרשימה זאת כדי להציע לו חוזה בליגה המקצוענית בשוייץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן