כדורגל חופים

כדורגל חופים: ישראל פותחת היום בהתמודדות מול רוסיה

0
0

היום שישי ב-17:00, נבחרת ישראל נגד נבחרת רוסיה החזקה ובשבת בשעה 21:00, נבחרת ישראל נגד נבחרת יון המארחת ■ הבשורה המעודדת הכוכבים הרוסיים מוסטבוי וקרפין לא הגיעו לאתונה ■ אתמול ערכה נבחרת ישראל בכדורגל חופים אימון
כדורגל חופים: ישראל פותחת היום בהתמודדות מול רוסיה
כדורגל חופים: ישראל פותחת היום בהתמודדות מול רוסיה

נבחרת ישראל בכדורגל חופים, ערכה אתמול (חמישי) אימון מסכם לפני המפגש המסקרן מול נבחרת רוסיה היום (ו’) בשעה 17:00 במתקן האולימפי שבגליפדה, יוון. האצטדיון בו תשחק הנבחרת אירח את משחקי כדורעף החופים באולימפיאדת אתונה ומונה כ- 3,500 מקומות ישיבה. לאחר שהנבחרת יצאה ללא 2 כוכביה הגדולים איציק זוהר (עסקים פרטיים) ואלון מזרחי (פציעה בעקבות תאונת דרכים), התבשרה הנבחרת, כי נבחרת רוסיה הגיעה אתמול אחה”צ לאתונה ללא שני כוכביה קרפין ומוסטובי הפצועים.

המאמן בני לם, ערך אימון טקטי ותרגל בעיטות עונשין (למקרה של דו-קרב לאחר הארכה) במשך 45 הדקות שהוקצה לנבחרת ביוון, בחום כבד של 37 מעלות ובתנאי לחות קשים.

קובי ברדה, דובר עיריית נתניה וקצין עיתונות של נבחרת ישראל, השוהה באתונה, מסר לפורטל Kan-naim.co.il – כאן נעים, כי; “הנבחרת שהגיעה אתמול למלון פרזידנט בעיר אתונה, כבר הספיקה לערוך הכרות עם הנבחרות האחרות ובהם הנבחרת הרוסית שכאמור מסרו את המידע על פציעתם של כוכבי הנבחרת. הנבחרות החליפו ביניהן תקליטורים וכוונת המאמן הלאומי בני לם ללמוד את החומרים כפי שסופקו לו ע”י הנהלת ה-BSWW”.

בני לם, המאמן הלאומי, אמר, אמש, כי; “אני לא בטוח, כי אי – הגעתם של 2 הכוכבים בהכרח משרתת את הנבחרת. אנחנו ממשיכים את ההערכות ותוכנית המשחק כמתוכנן. בכוונתי לעשות שימוש בקפטן הנבחרת צחי אילוז בעמדת ה”פיבוט” כאשר שאר הנבחרת מגיעה מאחור להתקפות.

בסך הכול, יש לנו נבחרת טובה ולמרות הזמן הקצר שלנו יחד הצלחנו לגבש נבחרת טובה וראויה. המטרה שלנו להשיג נקודות בשני המשחקים ולנסות להגיע לגמר אליפות אירופה” סיכם המאמן לם.

צחי אילוז; “אני מבקש מהקהל בבית להחזיק לנו אצבעות…”.

צחי אילוז קפטן הנבחרת, כוכב אגאדיר נתניה; “כבוד גדול לענוד את סרט הקפטן של נבחרת ישראל. יש אוירה טובה בנבחרת ותחושה של אפשר לעשות את זה. נשאר לנבחרת לעשות את העבודה מחר ומחרתיים כדי להעפיל לגמר אליפות אירופה.

ברמה האישית מקווה שההחלטה לתת לי את סרט הקפטן ממאמן הנבחרת בני לם ומהנהלת הנבחרת תבוא לידי ביטוי לא רק בהבקעת שערים אלא גם בהנהגה וחיבור כל השחקנים על המגרש. אני מבקש מהקהל בבית להחזיק לנו אצבעות…”.

כזכור רק 4 הקבוצות המסיימות ברשות הבית תעפלנה לגמר אליפות אירופה שתיערך בסוף אוגוסט במארסיי, צרפת יחד עם ארבעת הנבחרות מדרג A באירופה;
צרפת (אריק קנטונה), איטליה, פורטוגל (סגנית אלופת אירופה) וספרד (אלופת אירופה).

הנבחרת תתמודד כאמור, היום (ו’) בשעה 17:00 נגד נבחרת רוסיה ובמוצ”ש בשעה 21:00 נגד הנבחרת הביתית יוון.

המשחק כולו יועבר בשידור חי ומלא ברדיו אמצע הדרך FM 90 הנקלט גם באפיק 308 ב-HOT ובאפיק 71 ב-YES.

להלן סגל הנבחרת ומספרי חולצה:

<!–BeachSoccerTab.htm–>4 ראשי הבתים יצטרפו ל-4 קבוצות דרג A באירופה – איטליה, צרפת (עם אריק קנטונה ) פורטוגל (סגנית אלופת אירופה) וספרד (אלופת אירופה) לגמר אליפות אירופה במרסיי בסוף חודש אוגוסט.

4 הפינליסטיות בגמר אליפות אירופה ייסעו כנציגי היבשת לאליפות העולם המתקיימת בחודש נובמבר בחוף קופוקבאנה שבריו דה-ז’אנרו-ברזיל.

כזכור נבחרת ישראל ניצחה במבחן הבינלאומי הראשון שלה את נבחרת אנגליה בתוצאה 6:5.

נבחרת רוסיה:

נבחרת רוסיה הורכבה סביב כוכביה הגדולים של הנבחרת הרוסית באמצע שנות ה-2000 קפטן סלטה ויגו אלכסנדר מוסטבוי (בתקופה בה שיחק חיים רביבו) ונבחרת רוסיה ולארי קרפין.

מוסטובוי ייעדר לפי שעה ממשחקי נבחרתו

אלכסנדר מוסטובוי (נולד ב-22 בספטמבר 1968 בלנינגרד, ברית המועצות) הוא שחקן כדורגל רוסי שמשחק בקבוצה הספרדית דפורטיבו אלבס.

מוסטובוי, החל את הקריירה בקבוצה הסובייטית ספרטק מוסקבה ב-1987 ושיחק במועדון עד 1991. הוא עבר לבנפיקה ליסבון שבפורטוגל ב-1992, הוא שיחק בקבוצה עונה אחת, אז עונה בקאן ושתיים בשטרסבורג.

פריצתו הגיעה כשחתם בסלטה ויגו ב-1996. משחקו היצירתי ושערי המפתח הרבים הביאו אותו להיות יקיר האוהדים כשהמועדון הגיע לצמרת הליגה הספרדית שנה אחר שנה ואף השתתף בגביע אופ”א, בשל חיבת האוהדים כינו אותו “הצאר”.

מוסטובוי היה חלק משלד שחקנים כשרוני שכלל את חיים רביבו, ואלרי קרפין, קלוד מקאללה ומיצ’ל סלגדו. בשנת 2000 החלו שחקני המפתח של סלטה, להתפזר ברחבי היבשת. מוסטובוי לא הצליח לעצור את הנפילה של סלטה, בעונת 2003-2004, כשירדה לליגה השנייה. הוא עבר לאלבס ב-2005.

מוסטובוי שיחק גם בנבחרת ברית המועצות בכדורגל (3 שערים ב-15 הופעות) ונבחרת רוסיה בכדורגל (10 שערים ב-50 הופעות).

הוא ידוע בגלל מזגו החם, ונכנס לבעיות עם רבים ממאמניו. הוא שיחק עם נבחרתו במונדיאל 1994, יורו 1996 ויורו 2004 והיה בסגל למונדיאל 2002, אבל החמיץ את הטורניר בגלל פציעה.

ואלרי קרפין, נולד ב-02/02/1969 באסטוניה. הבקיע את השער הראשון בתולדות רוסיה אחרי נפילתה של בריה”מ. הצטרף לסלטה ויגו ב-1997 אחרי ששיחק בספרטק ובצסק”א, כמו כן שיחק במועדונים ולנסיה וריאל סוסיאדד.

רשם 69 הופעות בנבחרת רוסיה בהם כבש 16 שערים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן