כדורגל חופים

כדורגל חופים: פורסם סגל הנבחרת למוקדמות אליפות אירופה

0
0

לם מאמן נבחרת ישראל; כפי ששיחקתי במשחק נגד אנגליה, אני מתכוון גם הפעם לשחק התקפה ועל כל הקופה” ■ המשחק של הנבחרת נקבע ליום שישי ה-29.6 בשעה 17:00 נבחרת ישראל נגד נבחרת רוסיה
כדורגל חופים: פורסם סגל הנבחרת למוקדמות אליפות אירופה
כדורגל חופים: פורסם סגל הנבחרת למוקדמות אליפות אירופה

בני לם מאמן נבחרת ישראל בכדורגל חופים, פרסם אתמול את סגל הנבחרת שיטוס לאתונה להתמודדות במוקדמות אליפות אירופה בסוף החודש הקרוב.

המאמן לם: “החלטתי להשאיר את רוב הסגל ששיחק במשחק הניצחון על אנגליה. מצפים לנו משחקים קשים אותם קיבלנו בהגרלה, אולי ההגרלה הקשה ביותר שיכולה להיות, אבל אנחנו לא מגיעים כדי להרכין ראש בפני אף יריבה, חזקה ככל שתהיה. כפי ששיחקתי במשחק נגד אנגליה, אני מתכוון גם הפעם לשחק התקפה ועל כל הקופה”.

להלן סגל הנבחרת ומספרי חולצה:

<!–BeachSoccerTab.htm–>

המשחקים של נבחרת ישראל נקבעו ליום שישי ה-29.6 בשעה 17:00 נבחרת ישראל נגד נבחרת רוסיה החזקה וביום שבת בשעה 21:00 נבחרת ישראל נגד נבחרת יוון המארחת.

4 ראשי הבתים יצטרפו ל-4 קבוצות דרג A באירופה; איטליה, צרפת (עם אריק קנטונה) פורטוגל (סגנית אלופת אירופה) וספרד (אלופת אירופה) לגמר אליפות אירופה במרסיי בסוף חודש אוגוסט.

4 הפינליסטיות בגמר אליפות אירופה ייסעו כנציגי היבשת לאליפות העולם המתקיימת בחודש נובמבר בחוף קופוקבאנה שבריו דה-ז’אנרו, ברזיל.

מאמן הנבחרת בני לם, צפוי להכריז על סגל הנבחרת לקראת אמצע השבוע הבא.

כזכור, נבחרת ישראל ניצחה במבחן הבינלאומי הראשון שלה את נבחרת אנגליה בתוצאה 5:6.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן