כדורגל חופים

מכבי נתניה? תשכחו ממנה מהיום כדורגל חופים: נבחרת אנגליה נגד ישראל

0
0

משחק הפתיחה מחר, הליגה תפתח באופן רשמי (8.6) • בני לם מאמן נבחרת ישראל: לא מפחדים מנבחרת אנגליה • מאמן נבחרת אנגליה: “התרשמנו לטובה מהעיר היפה נתניה והלוואי שראש העיר שלי היה משקיע בספורט כפי שאת גברתי פיירברג-איכר, משקיעה”.
מכבי נתניה? תשכחו ממנה מהיום כדורגל חופים: נבחרת אנגליה נגד ישראל

מכבי נתניה? תשכחו ממנה מעתה כדורגל חופים באצטדיון המיוחד שנבנה בחוף פולג נתניה, יפגיש את נבחרת אנגליה נגד ישראל, (שישי, 1.6.07 שעה 16:00), ומאמן נבחרת ישראל, בני לם פרסם היום את הרכב נבחרת ישראל שתחל מחר במבחנה הרשמי הבין-לאומי במסגרת כדורגל חופים בנתניה.

בני לם מאמן נבחרת ישראל פרסם היום את הרכב נבחרת ישראל שתחל מחר במבחנה הרשמי הבין-לאומי במסגרת כדורגל חופים בעיר נתניה כנגד אנגליה באצטדיון המיוחד שנבנה בחוף פולג, נתניה.

להלן הרכב הנבחרת:

• שוער – שלומי בן-חמו (שוער עירוני ראשל”צ)
• מגן – צחי ברקול (מ.ז ראש העין)
• מגן – ליאור פרטוק (אגדיר נתניה)
• חלוץ – איציק זוהר (מ.ז ראש העין)
• חלוץ וקפטן הקבוצה – אלון מזרחי (מטיס “יוראפקאר” ת”א)

שאר שחקני הנבחרת הם: חיים סירוטקין, רועי אסל, יוסי דרעי, ליאור פרטוק, דוד יניב, אחמד עיסא, צחי אילוז, שאול מימון, קובי חסן ועדי טויטו.

המאמן בני לם: “אני מודה להנהלת הליגה על האמון שנתנו בי כמאמן נבחרת ישראל ולעיריית נתניה על המפעל האדיר שהוקם בעיר”.

כמו כן, הצהיר לם, כי: “אנחנו משחקים מחר התקפי מתוך מטרה לנצח בכל מחיר, אנחנו לא מפחדים מאנגליה למרות שאנחנו עולים כאנדרדוג, הנבחרת אומנם גובשה רק לא מזמן אך יש לנו נבחרת מעולה”.

לוק קר, מאמן נבחרת אנגליה: “התרשמנו לטובה מהעיר היפה נתניה והלוואי שראש העיר שלי היה משקיע בספורט כפי שאת גברתי (הכוונה למרים פיירברג-איכר) משקיעה בספורט בעיר. שתי הקבוצות מדורגות בדרג B באירופה וקיים סיכוי עבור 2 הנבחרות להיפגש פנים אל מול פנים באתונה, זו הסיבה מדוע המשחק הזה חשוב לנו כל – כך”.

אלון מזרחי, קפטן נבחרת ישראל ו”מלך השערים של כל הזמנים” בליגה הישראלית אמר היום, כי: “לא יהיה קל מול אנגליה שמשחקים באותו תלכיד כבר 6 שנים, אבל אנחנו ניתן את המקסימום ואני מבטיח כי נייצג את המדינה כראוי”.

ח”כ סילבן שלום לשעבר שר החוץ, הזכיר, כי היה הוא זה שדחף את חזרת המשחקים במדינת ישראל בתקופתו כשר החוץ והוסיף, כי: “מרומם את הלב לראות, כי לפחות בכדורגל משאירים את הפוליטיקה בצד אגב ההחלטה הפסולה לחרם אקדמי על ישראל מצד האקדמיה הבריטית כפי שנתבשרנו על כך אתמול לצערנו”.

ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר שנותנת חסות למשחק הצהירה, היום על מיתוגה של נתניה כבירת הספורט של ישראל: “אירוע חשוב זה של משחק בין-ארצי בכדורגל חופים מהווה את ירית הפתיחה למפעל המרהיב של ליגת כדורגל חופים בישראל.

מהלך זה מצטרף להשקעה של למעלה מ-300 מליון ₪ בשנים הקרובות בתשתיות ספורט בנתניה הכוללות הקמת איצטדיון חדש, היכל ספורט, מרכז טניס,ספורטק ועוד ועוד.

אני מחזיקה אצבעות לנבחרת שלנו ומאחלת לאנגלים את כל ההצלחה בעולם החל ממחרתיים..” – אמרה ראש העיר הגב’ פיירברג-איכר

כזכור, עיריית נתניה וחברת “ספארק-מדיה” יתפעלו הקיץ בחוף פולג את ליגת כדורגל חופים הראשונה מסוגה בישראל. עונת המשחקים תכלול 8 קבוצות מהערים: נתניה, ת”א, ב”ש, כפר-קאסם, פ”ת, ראש העין, ראשל”צ וי-ם.

בשורות הקבוצות ישחקו תלכיד של שחקני עבר מנבחרת ישראל דוגמת; איציק זוהר, מוטי איוניר, בני קוזשוילי, שחקנים פעילים, דוגמת; שוקי נגר, מוטי קקון שחקנים מליגת האולמות המקצוענית (חיים סירוטקין, צחי ברקול) ועוד.

לצורך הקמת הליגה חברו עיריית נתניה וחברת “ספארק-מדיה” בעלת הזכויות על הליגה (בניהולו של מיילן טייזר לשעבר מנכ”ל ערוץ הספורט) להקים מתחם כדורגל חופים בן 700 מקומות ישיבה בחוף פולג.

לאחר משחק הפתיחה מחר (1.6.07 שעה 16:00) כנגד נבחרת אנגליה, תפתח הליגה באופן רשמי (8.6) כאשר משחקי הקבוצות יתבצעו בסבבים של 4 משחקי ליגה מדי שישי כאשר כל המשחקים משודרים חי בערוץ 5 וברדיו אמצע הדרך.

ה”יהלום” של הקיץ ללא ספק יהיה טורניר היהלומים הבינ”ל בנתניה בהשתתפות נבחרות איטליה, גרמניה וצרפת בראשותו של אריק קאנטונה.

הכניסה לכל המשחקים בחינם על בסיס מקום פנוי.

מכבי נתניה? תשכחו ממנה מהיום כדורגל חופים: נבחרת אנגליה נגד ישראל

עיצוב לוגו לליגת כדורגל חופים

הלוגו שעוצב ע”י האמנית דלית קציר משלב בתוכו את האלמנטים של מיתוג העיר נתניה מחד וערכי כיף וספורט מאידך.
הסמל בצורת כדור בו משולב הים בגלים בצבע כחול במשלים את השמש הצהובה.

במרכז הכדור צללית של שחקן כדורגל חופים המבצע בעיטת מספרת. הכיתוב שנבחר להוביל את הלוגו – “הליגה הישראלית בכדורגל חופים – נתניה עיר הספורט”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן