כדורגל חופים

נתניה, כדורגל חופים: נבחרת ישראל החלה את אימוניה היום בחוף פולג בעיר

0
0

שיאו של טורניר כדורגל חופים יהיה בטורניר היהלומים הבינ”ל בנתניה ב-9 עד ה-11.8 בהשתתפות אריות הכדורגל האירופאי ובהם: הנבחרות הלאומיות של צרפת (אריק קנטונה, שישמש כמאמן – שחקן של הנבחרת), נבחרות גרמניה ואיטליה.
נתניה, כדורגל חופים: נבחרת ישראל החלה את אימוניה היום בחוף פולג בעיר
נתניה, כדורגל חופים: נבחרת ישראל החלה את אימוניה היום בחוף פולג בעיר

נבחרת ישראל בכדורגל חופים, החלה אתמול (שישי) את הכנותיה בחוף פולג בעיר נתניה. את המיונים לנבחרת ערך מאמן נבחרת ישראל, כוכב העבר של מכבי נתניה בני לם ומאמן נבחרת גרמניה מר אדוארד לוהן שהעביר לשחקני הליגה, המאמנים והצוות המקצועי סדרת אימונים ותרגולם בענף זה.

עונת הכדורגל תפתח רשמית במשחק רעים בין נבחרת ישראל לנבחרת אנגליה בכדורגל חופים ב-1.6.07. שבוע מאוחר יותר, תחל הליגה הישראלית בהשתתפותן של 8 קבוצות מן הערים; ב”ש, ראשל”צ, ת”א, ראש העין, כפר קאסם, ירושלים, פתח תקוה והעיר נתניה.

שחקני הקבוצות והנבחרת באים מנבחרות ישראל בכדורגל וכדורגל באולמות. בין שחקני העבר ניתן למצוא את כוכבי הנבחרת; אלון מזרחי, מלך שערי הליגה הישראלית בכל הזמנים, כדורגלני העבר; איציק זוהר, ז’אן טלסניקוב, בני קוזשוילי, פליקס חלפון, הזמר-כדורגלן אייל גולן ועוד טובים רבים ונוספים.

שיאו של מפעל זה יהיה בטורניר היהלומים הבינ”ל בעיר נתניה ב-9 עד ה-11.8 בהשתתפות אריות הכדורגל האירופאי ובהם: הנבחרות הלאומיות של צרפת (כדורגלן העבר אריק קנטונה, שישמש כמאמן –שחקן של הנבחרת), נבחרות גרמניה ואיטליה.

כל מפעל כדורגל החופים, מתנהל בעיר הספורט של ישראל הלא היא העיר נתניה. נודע, כי עיריית נתניה תשקיע למעלה מ-300 מליון ₪ בתשתיות ובאירועי ספורט בעיר עד שנת 2,010 ובהם ניתן לציין, בין היתר:

• הקמת איצטדיון בן 22,000 מושבים.
• היכל ספורט רב-תכליתי
• ספורטק עירוני ייחודי מסוגו
• מרכז טניס
• פארק אקסטרים לחובבי רכיבה על אופניים ועוד.

למעלה מאמן נבחרת גרמניה מתדרך את השחקנים וכאן סגל נבחרת ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן