זה רעיון | Tips

טיפים לעיצוב ולשדרוג השולחן לארוחת החג

0
0

למי שמאד מאד חשוב המראה המושלם לשולחן החג עשו קפיצה קטנה אל סדנא לעיצוב השולחן לפסח תתקיים במלון הסקוטי בטבריה שבת ה-31 במרץ 2007 ■ מעוניינים להשאיר סידור פרחים על השולחן לאורך הארוחה כדאי לעצב אותם נמוך לאורך ולא גבוה כך שלא יסתירו לאורחים
טיפים לעיצוב ולשדרוג השולחן לארוחת החג
טיפים לעיצוב ולשדרוג השולחן לארוחת החג

יש לכם תקציב מוגבל ואתם מעוניינים לעצב את שולחן החג קצת אחרת, שיראה חגיגי ועשיר? אז ממש לפני ערב החג תתקיים סדנא לעיצוב שולחן החג במלון הסקוטי בטבריה, בהנחיית אורה יוכלמן-יועצת, מדריכה ומעצבת אירועים וסידורי שולחן, שתציע כיצד לערוך את שולחן ארוחת ליל הסדר וארוחות חגיגיות בכלל, במינימום השקעה וזמן, כיצד ניתן להפתיע את האורחים, איך משלבים את הפרחים, הנרות, והאביזרים הנלווים כך ששולחן החג ישודרג ויראה כ”חגיגה” הרמונית ברת ביצוע, כולל התאמת צבעים וצורות, טרנדים אחרונים ואופנתיים בתחום ובהתאם לעונת האביב.

להלן כמה טיפים לעיצוב השולחן לארוחת החג מטעם המלון הסקוטי:

• מומלץ לארגן את השולחן יומיים מראש ולא בערב החג, כך ניתן לתכנן הכל בקפידה ולהתבונן בשולחן מספר פעמים, בנוסף, רוב ההכנות נותרות לערב החג כשכולם כבר עייפים ולכן כדאי להקדיש לכך זמן לפני הארוחה. ופשוט לארגן אזור אחר לסעוד בו לבני המשפחה במהלך היומיים של ארגון ועיצוב השולחן.

• לתכנן מראש את השולחן על פי מספר האנשים המוזמנים לארוחה.

• לקבוע מראש מה הסגנון שתרצו לעצב בו את השולחן- סגנון כפרי, קלאסי, רומנטי, עתיק וכד’.

• בחירת הצבעים המובילים בעיצוב השולחן – רצוי לבחור שני צבעים מובילים למשל: לבן וזהב או לבן ואדום או כחול וירוק וכד’ או על משפחה של צבעים או מעוניינים בשולחן יותר “חי” כמו: משפחת הצבעים החמים – לבן, כתום, צהוב חום או משפחת הצבעים הקרים – כחול, ירוק, טורקיז.

• לבחור את הצלחות, הכוסות והסכו”ם בהתאם לבחירת הצבעים או להפך, על פי צבע הצלחות לבחור את הצבעים של המפה והאביזרים לעיצוב השולחן.

• החלטה על אביזרים לעיטור השולחן: מפה, פרחים יבשים (בצבעים שנבחרו), מפיות, פמוטים וכד’.

• המפה לא חייבת להיות כזו שקונים במחיר גבוה. ניתן לרכוש בד יפה בחנות בדים, לתפור את השוליים ולשלב לאורך השולחן אביזרים ובדים שישדרגו את המראה. גם את המפיות ניתן לעשות מאותו בד או לרכוש מפיות ניר יפות בצבע מתאים למפה.

• ניתן לשדרג את שולחן החג עם אביזרים מהבית, למשל: אצטרובלים או עלים מרוססים בצבע זהב או כסף (לרסס על המרפסת או בחוץ ולחכות עד שיתייבשו) שישולבו סביב סידור הפרחים, או סרטים צבעוניים להידוק המפיות, או בד צבעוני או מוזהב שיעבור לאורך השולחן ועוד.

• לשים לב לגימורים ולפרטים הקטנים אך לא להעמיס, להחליט על שנים שלושה אביזרים בולטים ולא עומס של פריטים, אפשר לשים בכל כוס קוביות ספוג קטנות (ניתן לגזור עם מספרים) ולנעוץ בהם פרחים או למלא שלוש צנצנות שקופות מזכוכית בלימונים או בזרדים ישרים או קני סוף, לקשור סביב הצנצנות בחבלים או קש.

• לזכור, כי אם מעוניינים להשאיר סידור פרחים על השולחן לאורך הארוחה כדאי לעצב אותם נמוך לאורך ולא גבוה כך שלא יסתירו לאורחים.

הסדנא תתקיים בשבת ה-31 במרץ 2007 בשעה 11:00, במחיר של 35 ₪, לאורחי המלון – ללא תשלום, לפרטים המלון הסקוטי, טלפון: 04-6710710 אתר – www.scotshotels.co.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן