היום המיוחד הזה... חדשות יום התֶּה הבינלאומי משקאות צרכנות

תה מאצ’ה רותח, לחמם לך את החורף | מתכון לרגל יום התה הבינלאומי

לרגל יום התה הבינלאומי, קבלו מתכון להכנת תה מאצ'ה גם בריא, גם טעים וגם מחמם! ◄ מומחי המזון של “22 קרבון - 22 Carbon“ מבית אירני סחר, שהשיקה בישראל, משקה מאצ’ה טבעי, העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי, ממליצים לאמץ בחורף, לפחות פעם אחת ביום, באופן קבוע; כוס מאצ’ה חם, טעים, בריא, קל להכנה ומתאים גם לאירוח בבית.
0
0

כשדצמבר בפתח ועימו הגשם והקור, זה הזמן לציין את ‘יום התה הבינלאומי’ החל מדי שנה ב-15בדצמבר. תה המאצ’ה היפני, הפך לאחרונה לטרנד שכבש את המערב, בזכות הסגולות הידועות ויתרונותיו הבריאותיים בהיותו: עשיר בנוגדי חמצון וחומצות אמינו, מסייע בהפחתת הכולסטרול הרע, מזרז חילוף חומרים ואפילו מרגיע! כל מה שצריך על מנת לעבור את החורף בשלום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מומחי המזון של “22 קרבון – 22 Carbon  מ-בית אירני סחר, שהשיקה בישראל, משקה מאצ’ה טבעי, העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי, ממליצים לאמץ בחורף, לפחות פעם אחת ביום, באופן קבוע; כוס מאצ’ה חם, טעים, בריא, קל להכנה ומתאים גם לאירוח בבית.

אבקת המאצ׳ה היא ‘תה יפני מסורתי’ המיוצר מעלי תה ירוק הגדלים ביפן.

בשונה מ’תה ירוק‘ רגיל ‘תה המאצ’ה‘ נעשה מהעלים הצעירים וירוקים ביותר אשר עוברים; אידוי, ייבוש ולבסוף נטחנים לתוצר הסופי, האבקה הירוקה שכולם אוהבים לא רק שהיא טעימה, היא גם מאוד בריאה.

יש בה נוגדי חמצון, המכונים גם אנטיאוקסידנטים, קפאין המעניקה אנרגיה לאורך היום וחומצות אמינו.

יום התה הבינלאומי

יום התה הבינלאומי, חל מדי שנה ב-15 בדצמבר. על פי ויקיפדיה, את יום התה הבינלאומי, מציינים אותו, החל משנת 2005, במדינות; בנגלדש, סרי לנקה, נפאל, וייטנאם, אינדונזיה, קניה, מלאווי, מלזיה, אוגנדה, הודו וטנזניה.

מטרתו היא למשוך את תשומת לבם של ממשלות ואזרחים להשפעה העולמית של סחר בתה על עובדים ו-מגדלים.

בשנת 2004,לאחר דיונים ראשוניים בפורום החברתי העולמי נחגג יום התה הבינלאומי הראשון, בניו דלהי בשנת 2005, ולאחר מכן בסרי לנקה ב-2006 וב-2008.

בשנת 2015, הציעה ממשלת הודו להרחיב את ‘יום התה‘ דרך ארגון המזון והחקלאות של האום, והחל משנת 2020, מוכר על ידי האומות המאוחדות בתאריך 21 במאי.

מתכון להכנת מאצ’ה לאטה;

● חצי כפית אבקת תה מאצ’ה Heapwell

● ¼ כוס מים רותחים.

● ½ כוס חלב חם/חלב שקדים חם.

● כפית סוכר או דבש או כל ממתיק כלשהו.

אופן הכנה;

  1. מוסיפים את אבקת המאצ’ה לכוס.
  2. מוסיפים מים רותחים ומערבבים היטב כחצי דקה.
  3. מערבבים במהירות לקבלת מרקם מוקצף (אפשר גם להשתמש במַטְרֵפָה קטנה – כלי מטבח שנועד להקצפה.
  4. מוסיפים בנדיבות את החלב החם/חלב השקדים החם.
  5. מוסיפים את הדבש ומערבבים היטב.

ניתן לרכוש באתר האונליין Carbon22.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן