חיפה כאן נתניה רשויות מקומיות תחבורה ציבורית

נתניה, חיפה חוף הכרמל ומרכזית המפרץ תחנות רכבת ישראל המצטיינות

במהלך השנה האחרונה בוצעו ב-3התחנות יחד, תחנות רכבת חיפה חוף הכרמל, מרכזית המפרץ ותחנת רכבת נתניה, מעל ל-12 מיליון נסיעות, גידול של 13% ביחס לשנת 2017 ◄תחנת נתניה הינה אחת התחנות הגדולות של רכבת ישראל, המשרתת לא רק את העיר נתניה אלא גם את סביבתה. בתחנה בוצעו 3,621,000 נסיעות בשנת 2018, אל מול 3,653,000 בשנת 2017.
0
0
מנהל מנהל תחנת הרכבת חיים מורד וצוות התחנה: שמעון אמויאל, שלום ביטון, נתן אמבוי, עליזה דגן, מתן חסין, צברי מרלן ורבקה אהרון | צילום: רכבת ישראל
מנהל תחנת נתניה חיים מורד והצוות

‘זו זכות לתת שרות’ סיסמאת ‘רכבת ישראל’ הוכחה פעם נוספת, כי יש מי שעומד מאחוריה; תחנות רכבת חיפה חוף הכרמל, מרכזית המפרץ ותחנת רכבת נתניה, הן הזוכות בפרס התחנות מצטיינות של ‘רכבת ישראל לשנת 2018’ זאת על בסיס מדדי שרות וביניהם סקר שביעות רצון, בדיקות לקוח סמוי, משובים מנוסעים ועוד. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בטקס שנערך על ידי יחידת השירות לנוסע בחטיבת הנוסעים של רכבת ישראל, חולקו לצוותי התחנות מגני הוקרה ומנהל אגף תחנות מר אלון בן ישי, בירך את המצטיינים והודה לכל עובדי הרכבת על עבודתם הקשה ומסירותם בשנה מאתגרת.

מר בן ישי; “אני גאה בעובדים שלנו שעושים ימים כלילות על מנת להעניק שירות לנוסעים שלנו. אנו נמשיך ונעשה הכל, כדי להצדיק אמון זה ולהעניק שרות מעולה גם בשנים הבאות”.

מתאמת תקשורת, אגף דוברות ושרות לקוחות של דוברת רכבת ישראל הגב’ יעל ויצמן, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי; ‘תחנת חיפה חוף הכרמל‘ הפכה בשנים האחרונות לאחת מהתחנות המרכזיות בישראל ובפרט בעיר חיפה,

מנהל תחנת חיפה חוף כרמל אדי אוחנה וצוות התחנה: שני אוגלבו, רז'ין חורי, ענאן וואבי, אביחי אסרף, אורית סגל, טניה בויקו, אור לוי, מיכל טל ועובד אפריים | צילום: רכבת ישראל
מנהל תחנת חיפה חוף כרמל אדי אוחנה והצוות

זאת בזכות קרבתה לתחנת האוטובוסים המרכזית, בית החולים רמבם, חוף הים ואצטדיון הכדורגל על שם ‘סמי עופר’. ב‘תחנת חיפה חוף הכרמל’ בשנת 2018, בוצעו 4,884,000 נסיעות זאת אל מול 4,777,000 נסיעות בשנת 2017.

ב‘תחנת מרכזית המפרץ’ בשנת 2018, בוצעו 1,373,000 נסיעות, אל מול 1,234,000 בשנת 2017. יצוין, במהלך השנה האחרונה, עברה התחנה שדרוג מקיף בעלות של כ-30 מיליון ₪ במרכזו הקמת גשר זכוכית ואלומיניום, המחבר בין כל רציפי התחנה ותחנת האוטובוסים המרכזית.

תחנת נתניה הינה אחת התחנות הגדולות של רכבת ישראל, המשרתת לא רק את העיר נתניה אלא גם את סביבתה. בתחנה, עולה, כי בוצעו 3,621,000 נסיעות בשנת 2018, אל מול 3,653,000 בשנת 2017.

מנהל תחנת מרכזית המפרץ: צרלי ששון, והצוות: רותם נסימי, דוד איגבלי, רעות ז'נו, שלמה ניזרי, איציק אסייג, מאור אבו גזל ורונית בן עמי
מנהל תחנת מרכזית המפרץ והצוות

ואלו שמות המצטיינים;

  • תחנת חיפה חוף כרמל; מנהל התחנה; אדי אוחנה, צוות התחנה; שני אוגלבו, רז’ין חורי, ענאן וואבי, אביחי אסרף, אורית סגל, טניהבויקו, אור לוי, מיכל טל ו-עובד אפריים.
  • תחנת מרכזית המפרץ; מנהל תחנה; צרלי ששון, צוות התחנה; רותם נסימי, דוד איגבלי, רעות ז’נו, שלמה ניזרי, איציק אסייג, מאור אבו גזל ו-רונית בן עמי.
  • תחנת נתניה; מנהל תחנה; חיים מורד, צוות התחנה; שמעון אמויאל, שלום ביטון, נתן אמבוי, עליזה דגן, מתן חסין, צברי מרלן ו-רבקה אהרון.
0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן